Min namnsdag idag.

Idag är det faktiskt min namnsdag och det är en del som har grattat mig. (: De flesta i skolan men mamma och pappa också. I skolan var det speciellt Viktor som typ sa det tio gånger, det är klart man blir glad men lite irriterande är det ju när han säger det jämt. Och sen så sa alla det när vi kom in i matteklassrummet (eller fysik då...) och då sa Kristoffer också grattis. Hehe, jag vet inte vad som är så speciellt med det men...
Men en sak störde jag mig på idag. På fysiken när Kristoffer frågade en del frågor så sa vissa bara rakt ut så att vi som räckte upp handen inte fick säga nåt. Det är väl inte direkt världens undergång men det är irriterande tycker jag när de får beröm för att de bara skrek rakt ut när vi andra som räckte upp handen också kunde det.
Jag har till och med fått en present från mamma idag, en tröja! Eller en top kanske man ska kalla det. Den var, eller är, orange och kommer från hm. Det kanske inte direkt var den mest diskreta färgen men den var ändå väldigt fin tycker jag. Jag trodde inte att jag skulle få nåt från mamma, men det fick jag tydligen. Och det är jag glad för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback