Påsklov.

Jag vet att det var länge sedan jag skrev men nu när det är lov har man ju liksom annat för sig. Eller jag har väl inte särskilt mycket för mig, sitter mest och läser eller nåt annat onödigt. Men jag orkar inte göra så mycket, det är ju lov liksom. Fast mamma håller på och tjatar om att jag ska göra massa saker men jag orkar inte.
Hehe, fast jag har faktiskt gjort lite nyttiga saker. Jag har börjat jogga/gå. Jag läste att man skulle börja lugnt så jag börjar med att gå och jogga ibland. Och för att kunna göra det har jag köpt nya joggingskor. Och på lovet har jag ju varit i ullared och där köpte jag massa saker. Två par skor, en jacka, en bok, liite kläder och massor av skönhetsprodukter. Där har du mig i ett nötskal, haha jag skojade bara.
Och idag har jag tjänat ihop femtio kronor för att jag hjälpte till att plocka undan avklippta grenar i trädgården. För de pengarna ska jag försöka hitta ett par solglasögon, eller jag har ju andra pengar men ändå. Men det är ju helt omöjligt att hitta ett par fina solglasögon, alla är ju konstiga. Så jag får väl hoppas att jag hittar ett par som är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback