Cheemicalmonster.

Heej allihopa! Idag känner jag mig superglad och aktiv! Jag vet faktiskt inte riktigt vad det beror på men det kan bero på att jag precis har skaffat mig ett YouTubekonto och jag är så glad över det! Nu kan jag komentera alla underbara videor med MCR, favorisera videos, få nya internetvänner och massor annat skoj! Haha jag kanske förhastar mig lite nu för än så länge har ingen svarat på de komentarer jag har skrivit på videos och jag har typ inte gjort något på min sida. Eller jag har favoriserat några videor på min sida som man kan trycka på och se.
   Om ni undrar vad jag heter så heter jag Cheemicalmonster. Det kanske inte var så himla svårt att gissa. Allra helst så ville jag ju förstås heta Chemicalmonster men det var redan upptaget med bara ett e, tyvärr. Men vad gör det? Jag älskar mitt namn, jag tycker det ser så fint ut. Och så har det ju ett av de underbara magiska orden i sig. Chemical menar jag ju då såklart hihi.
   Om det är någon av er som har konto på YouTube kan ni väl säga till för då kan man ju prata med varandra där och lite sånt. Egentligen tänker jag nog inte vara så himla mycket på min egen sida och fixa utan jag kommer bara komentera andra videos och prata med andra.
   Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer faktiskt. Jag har inte gjort något speciellt idag alls. Vart hemma ensam ett tag vid lunch och ett tag inpå eftermiddagen. Sedan gick mamma och jag ner till stranden och solade och badade resten av eftermiddagen. Och nu så sitter jag här vid datorn och skriver och kollar på YouTube-vioeor och komenterar dem samtidigt som mamma gör mat. Eller jag kan ju inte kolla på dem när jag skriver, men jag lyssnar på dem i alla fall. Just nu är det The ghost of you! I love it so fucking much.
   Jag sitter och tänker lite på vad Felicia F gör nu. Hon är ju på konsert med Dir En Grey. Inte för att jag gillar dem men hon gör ju det och jag kan bara tänka mig vad hon gör nu! Oj, nu ropar mamma och säger att det är mat. Jag måste gå.
   Dagens låt - House of wolves.
   Dagens text från Teenagers - All together now! Teenagers scare, the living shit out of me. They can care less as long as someone'll bleed. So darken your clothes or strike a violent pose. Maybe they'll leave you alone, but not me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback