En video som förändrar ditt liv.

Jag är så himla nöjd över att jag har fått i alla fall två till att gilla My Chemical Romance. Eller jag vet inte om de älskar dem så mycket som jag gör, eller det gör de säkert inte, men de har ju i alla fall lyssnat på en del låtar och sagt att de gillar dem. Jag tror inte jag behöver nämna namnen för de vet nog själva att jag pratar om dem, hihi.
   Men varje gång de loggar in så blir jag alldeles till mig. Jag vill så gärna skicka fler länkar till Youtube, där man kan lyssna på dem alltså, och fråga dem vad de tycker. Det är så roligt att få veta vad andra tycker om det som man själv älskar. Men jag kan verkligen inte sluta att lägga ut och skicka länken till The ghost of you till alla! Men ni kan vara lugna, jag ska inte klistra in den i det här inlägget också haha. Jag måste bara berätta hur jag blir när jag lyssnar eller ser på den låten. När jag säger ser så men jag ju tittar på videon då.
   När jag ser videon så blir jag gråtfärdig av alla de vackra klippen och Gees röst är så underbar. Han ser så himla söt ut när han sjunger och rör på sig samtiigt. När han håller ut händerna framför sig, det är så vackert! Och videon handlar om en sådan sak som verkligen får mig att gråta och ger mig gåshud. Tänk att få se sin bror dö sådär som det är i videon! Varje gång jag hör den så ryser jag och får gåshud över hela hela kroppen. Och det är inte bara Gees röst som gör mig så, det är musiken med. Jag vet inte riktigt vad det är för instrument som gör de vackra ljuden, men fint låter det i alla fall.
   Jag älskar den delen som kommer efter att Gee har sjungit "If I fall, if I fall, down". Den delen när han liksom skriker, eller mer sjunger. Fast han säger ju inget, han bara sjunger. Jag sitter och tänker hur det låter och jag får gåshud bara av det! Jag älskar verkligen det!
   De ser så himla söta ut när de har typ slickat hår och gamla kläder. De ser jättegulliga ut. För er som bara har sett den videon och inte någon annan kan jag bara säga att de ser inte ut så i verkligheten! Eller alltså det är ju dem, men jag menar mer att de brukar inte ha håret och kläderna så när de är "vanliga".
   Och sedan måste jag bara få skriva lite om videon till I Don't Love You. Egentligen så är det lite samma sak med den med. Jag får gåshud av den med och jag tycker Gee ser så himla söt ut när han sjunger i den. Man får ju se honom ganska nära i den. Och den låten handlar om en så himla vacker sak, eller jag vet inte hur jag ska förklara det. Men jag älskar verkligen att den handlar om att någon inte älskar någon. Gud vad konstigt det där lät, men det jag menar är att det är så vackert när den handlar om en som lämnar någon. Jag tror att det är killen som lämnar tjejen. Eller han säger ju liksom att han inte älskar henne längre och på slutet får man ju se henne gråta svart.
   Det är så sorgligt. Men jag måste bara säga att jag älskar den delen när Gee slänger iväg mikrofonen. Jag vet faktiskt inte riktigt var i videon det är men det är nog ganska sent. Och jag älskar slutet när Gee sjunger yesterDAYHEYHEY! Det är lite svårt att skriva det men ni kanske fattar att han skriker när jag skriver med stora bokstäver.
   Dagens låt - The ghost of you.
   Dagens text från House of wolves - I've been a bad motherfucker, tell your sister I'm another. Go, go, go!
http://www.youtube.com/watch?v=QXAujry_DSM

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Älskar I Don't Love You.
Jo, jag läste frida, och där var det typ en liten intervju med dem(eller kanske bara Gerard...) och sen var det CosmoGirl!, en amerikansk tidning, så var det lite grejer om dem också. Och typ en miniaffisch på Gerard. Bara så du vet, ifall du skulle vilja ha dem, hihi.
Ses snart. Puss

2007-08-03 @ 12:02:49
Postat av: Mimmi - igen

Jo, jag vet. Jättedåligt att båda (kanske) röker.
Alla har nog egentligen en dålig sida. Men det är ju i alla fall jättebra att han är bättre nu än förut, hihi.
Jo, jag läste en intervju med Adrien och då verkade han lite otrevlig. Fast han kanske bara var trött. Ser du, jag hittar på ursäkter åt honom. Hah.
Jo, jag märkte att jag inte fått något mejl. Det kanske går bättre om vi gör det på msn? Men kommer de i ordning i såna fall? Om du förstår vad jag menar? Eh, ja, det var nog allt jag hade att säga.
Kram.

2007-08-03 @ 12:24:19
Postat av: Carro

Är typ helt fast i mcr nu, :) fick min syrra att älska the ghost of you, typ en av mina favoriter, :D och the black parade är braaaa :D

2007-08-04 @ 16:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback