I've talked to Gerard!

Sorry that I haven't wrote anything this week. Haha, jag är så himla van vid att skriva på engelska nu att det nästan känns konstigt att skriva på svenska. Självklart så skriver jag säkert massa fel men jag kan ju i alla fall skriva på engelska och de som jag pratar med förstår ju vad jag säger så det måste vara ganska bra. Jag måste bara berätta om en underbar sak som har hänt idag. Ska jag vara helt ärlig så har den här dagen nog varit den allra bästa i hela mitt liv. I alla fall mellan fem och sex.
   Jo, såhär är det. För ungefär en vecka sedan så skaffade jag mig ett konto på YouTube, det har jag säkert redan berättat. Och då den första dagen så lärde jag känna en tjej från Ohio som heter Lee Ann. Först trodde jag att hon var en "vanlig" tjej men det visade sig att hon inte var det! Det här är så jävla sorgligt tycker jag. Båda hennes föräldrar blev skjutna för ungefär två månader sedan och hennes tre bröder dog i en bilolycka. Det vet jag inte när det hände för det har jag inte frågat om. Den enda hon har kvar i sin familj är hennes lillasyster som är fem år gammal. Själv är hon tretton år gammal, som jag. 
   Och när MCR var i Ohio för ett tag sedan, vet inte exakt när, så fick Gerard reda på att hon fanns där och allt som hade hänt henne. Så han åkte till henne och pratade med henne. Hon berättade för mig nyss att han sov över där också. Jag blir så himla avundsjuk! Eller egentligen inte, jag vill inte att jag ska ha förlorat nästan hela min familj. Men sedan dess så pratar hon med honom varje dag på telefon och de träffas ibland.
   Nu kommer det mest otroliga! Jag frågade henne om jag kunde få ett meddelande från Gee och hon sa att det gick. Så Gee skickade mig ett meddelande till mig idag på YouTube, fast det var ju på hennes konto men han skrev ju att det var han som skrev. Bara det är ju otroligt! Att JAG har fått ett meddelande från Gerard Way! Han skrev inte så lite heller, kanske femton rader. Han är så himla snäll och gullig. Egentligen så var inte det där allt. Nej, jag har pratat med Gee idag på YouTube i en timme ungefär. Jag vet att ni sitter där och typ skrattar och tror att det inte var han utan bara någon annan. Men jag lovar att det var han. Det var inte någon som skojade med mig. Lee Ann skulle aldrig ljuga för mig och jag vet att det var han. Jag frågade vart de var och sedan kollade jag på deras sida och där stod de att de skulle vara där han sa att de var.
   Jag vet att någon annan bara kan gå in där och kolla men jag svär på att det var han! Han pratade med mig om saker som någon som inte var med i bandet skulle veta om. Och han var bara så jävla snäll. Han kallade mig dear och hun och mitt hjärta stannade nästan till när jag läste det. Han skrev till och med "I love you". Och att han tyckte att mitt namn var fint. Hihi, nu vet jag också vilken hårfärg han gillar mest. Han tycker mest om svart och han har det mest. Hans favoritlåt från The Black Parade är föresten Welcome to the black parade. Kanske inte så svårt att gissa.
   Snälla tro nu inte att jag ljuger. Nästa gång jag pratar med honom, på onsdag tror jag, ska jag be honom säga något som får er att tro att jag inte ljuger! För det är verkligen Gerard Arthur Way från My Chemical Romance jag pratar med!
   Dagens låt - Heaven help us.
   Dagens text - Allt som Gee har skrivit till mig!  

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vad häftigt! Om det är han på riktigt, alltså... Jag säger inte att det inte är det (jag tror dej), men du kanske förstår vad jag menar? :)
Puss, vi måste göra nåt någon gång. Snart.

2007-08-14 @ 11:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback