Jag ♥ den människan.

Egentligen så vet jag faktiskt inte alls vad jag ska skriva idag. Jag har inte kommit på något speciellt under dagen som jag vill dela med mig av och inget särsklit har hänt. Det känns som att det var väldigt länge sedan jag skrev ett ganska kort inlägg, så jag tror att det får bli ett kort idag.
   Eller det behöver ju inte bli jättekort förstås, lite har jag ju att säga. Idag har mamma och jag för första gången på hela den här jävla sommaren (om man ens kan kalla det sommar) varit nere på stranden och solat och badat. Inte för att det var särsilt skönt! Det var ju sol och varmt och skönt att ligga och sola men vattnet var bara hemskt kallt! Jag doppade mig bara en gång. Jag har faktiskt badat en annan gång här, men mer än så har det inte blivit. Självklart har jag badat några gånger i Stockholm, men det var ju då när sommaren fortfarande existerade.
   Jag har tänkt på en sak, en nästan lite läskig sak tycker jag. Nästan varje dag hör man någon nämna elfte september 2001. Eller så är det bara någon som säger något som får mig att tänka på det. Och jag har tänkt på det väldigt mycket de senaste dagarna. Jag vet att jag redan har nämnt det här (senast igår) men jag måste bara ta upp det igen.
   Gee såg allt! Jag vet ju förstås inte hur himla nära han var men han såg allting hända rakt framför ögonen på honom. Tänk att få se en sådan hemsk sak! Jag skulle aldrig kunna glömma det, aldrig någonsin! Det skulle etsa sig fast i mitt minne och påminna mig varje gång jag hörde någon prata om det. Tänk att det faktiskt kanske är så för Gee. Stackars liten. Haha, jag vet att han inte var så jävla liten när det hände, han var ju trots allt 24, men ändå! Jag kan bara inte sluta tänka på det.
   Undra vad det var som fick honom att bilda My Chemical Romance när han såg det. Jag har för mig att han har sagt något i stil med att han vill hjälpa oss som var unga då att förstå hur det var. Och att alla de som har barn som inte fanns då, han vill hjälpa dem att förklara. Jag tycker det är gulligt, att göra något sådant. Det visar vilken jävla vacker människa han faktiskt är. Han är helt underbar.
   Jag älskar dig Gerard Way. ♥ Så in i helvete mycket.
   I mean it more than words could ever say. 
   Dagens låt - Kill All Your Friends.
   Dagens text från Cancer - 'Cause the hardest part of this is leaving you. Så himla sorgligt.

image90

Äntligen har jag fått in en bild på kjolen och väskan jag köpte. Kjolen är för föresten från VILA och väskan köpte jag bara i en liten väskaffär. Enjoy it!

Kommentarer
Postat av: Carro såklart ;)

Håller med, han är verkligen en underbar människa som bildade mcr då, undrar vad han tänkte på :) vilka söta saker, <3

2007-08-05 @ 21:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback