Så har det börjat igen.

Idag har det varit den första skoldagen. Eller vi gick ju till skolan igår med men då gjorde vi ju ingenting alls nästan, vi var bara där en halvtimme. Men idag var det hel skoldag och alla lärare bara tjatade om betyg hela tiden. Haha, jag vet att de måste berätta om allt det i början och det är ju bra att de gör det. Men det var bara så himla rörigt och det känns som att de kräver så mycket av en. Eller kräver gör de ju inte men jag menar alla de saker man behövde göra för att få mer än G.
   Usch, jag ser inte fram emot då vi ska spela upp och sjunga för musikläraren. Visst, jag spelar väl piano rätt bra och sjunger.. eeh rätt okej. Som de flesta kanske förstår så hade jag tänkt "byta" till synth, hur det nu stavas, istället för gitarr. Men alltså jag vill ju lära mig spela mer gitarr också men jag vill inte spela upp på gitarr för henne för jag spelar så himla dåligt. Jag klarar inte ens av att spela C! Det var ju jättesvårt. Jag tror nog att mina händer passar lite bättre för piano. Men om vi nu ska börja lära oss lite piano alla tillsammans så kommer det ju blir superenkelt för mig! Om hon säger till exempel att man ska spela ett C-ackord så är det ju jätteenkelt för mig. Aja, nu orkar jag inte prata om det längre haha. Det känns som jag bara fastnar på en och samma sak.
   Egentligen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer. Det känns som att jag pratar med så himla många på msn och YouTube att jag inte får några ord kvar. Det där kanske lät lite konstigt men.. hehe. Just nu sitter jag och skrattar asmycket, eller inte högt så att man hör men liksom tyst för mig själv lite. Men ändå gapskratt! Jag tänker på en video som jag har kollat på på YouTube massor av gånger och den är fortfarande så himla roilg! Den heter Frank's Laugh och handlar om Frank i MCRs skratt. Jag tycker i och för sig att Gees skratt är sötare men hans är ändå supergulligt. Ni måste bara kolla på den! 
   Dagens låt -  Cemetery Drive, My Chemical Romance.
   Dagens text från "Frank's Laugh", det är Gee som säger det, haha så himla roligt - "You better stay on that side of the street mother fucker, I'll knock you down!" 
http://www.youtube.com/watch?v=WCQznTJUVE8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback