Svårt att minnas drömmar.

Nu var det ett tag sedan jag skrev senast så jag tänkte att jag får väl skriva lite idag då. Hehe, när jag sa sådär så lät det som att jag tycker det är en plåga att skriva här. Men det tycker jag ju såklart inte, det är bara det att när jag kollar på statistiken så ser jag att det bara är ungefär tre personer som kollar varje dag. Och det är ju nästan aldrig någon som skriver kommentarer, eller jo Mimmi. Tack Mimmi! Tihi. Men Puff frågade om jag kunde skriva så då gör jag det om hon vill det. :D
   Jag har funderat ut lite saker som jag kan skriva här. Eller jag har bara komit på två saker tror jag. I alla fall, igår var mamma och jag i Täby Centrum. Eller först åkte vi dit och träffade pappa där och så åt vi lunch tillsmammans alla tre. Det tog kanske tio minuter för mig att äta upp min mat och då skulle jag ju kunnat gått om jag inte var med dem då. De satt där i fyrtio minuter och pratade och drack kaffe och jag satt bara där och typ funderade på inget. Sedan när de äntligen var klara så gick mamma och jag och köpte lite saker tillsammans, lite grejer till djuren, linser och busskort. Mamma ville att vi skulle köpa en hängmatta till marsvinen (för en gång skull var det hon och inte jag som ville köpa den) så vi gjorde det. Den är rosa och så är den lite luddig på insidan. Haha, det låter typ som Paris Hilton eller nåt men den var rätt söt faktiskt.
   När vi hade köpt de grejerna så gick jag iväg själv ett tag, först kollade jag på converse på Stadium. Både där uppe och nere. Men jag tycker det är så himla svårt att välja! Jag vet i alla fall att jag inte vill ha enfärgade. Jag vill att de ska ha något mönster, men jag vet inte hur det ska se ut. Det finns så himla många fina som jag vill ha. Jag tror jag måste tänka på det ett tag, hehe.
   Efter det gick jag till Homerun för att kolla på svarta Cheap Monday och jag hittade faktiskt ett par! Det är helt otroligt. Först provade jag 27-32 och de var alldeles för små, jag fick inte ens igen knappen. Haha. Jag tyckte det var lite konstigt för jag har ju 27 på alla mina andra byxor. Men i alla fall, sen ville jag ju prova 28-32 men då var de ju såklart slut, så istället fick jag prova 28-34. Men egentligen gjorde det inte så mycket att de inte hade några såna i 32 för de var ändå för små i midjan. Jag fick igen knappen och halva dragkedjan men jag vet att jag ändå inte skulle fått dem för mamma för hon tjatar jämt om att jag inte kan köpa kläder som jag inte kan ha om ett halvår. Så till slut provade jag ett par 29-32 (jag vet, det låter jättestort!) och de satt bra. Eller jag tycker ju att de ska vara lite tajtare men jag kunde ju inte ha storleken mindre... Så jag la undan dem och kom sedan tillbaka typ fem minuter senare med mamma som betalade. Hon blev helt chockad när han sa att de bara kostade 400. Haha, hon sa typ att då kan jag gärna köpa ett till par om jag vill. Och det vill jag ju gärna.
   Men jag hoppas verkligen att de inte töjer ut sig så himla mycket för jag vill inte att de ska vara sådär pösiga som de är på vissa. Jag vill att de ska vara så som de är på Malin! De sitter så himla supersnyggt på henne, jag lovar. Sedan hoppas jag med att de blir lite sådär blekta i tvätten för jag tycker det är så snyggt när sömmarna på bakfickorna är lite ljusare. Haha, det kanske låter lite konstigt men jag tycker faktiskt det.
   Sedan måste jag också berätta en sak till. Eller alltså egentligen är det lite konstigt att jag berättar detta för jag har redan bestämt mig för att jag inte ska berätta det. Eller det är svårt att förklara. Men det jag menade var att jag tänkte säga att jag drömmer om Gee varje natt. Jag lovar, jag gjorde det inatt med. Men jag minns inte vad det handlade om riktigt. Eller jag kommer ihåg vissa delar men jag vill inte berätta. Hehe, nu kanske ni tror att det var något snuskigt men det var det inte! Eller jag kommer ihåg en dröm väldigt bra som jag drömde för kanske en månad sen. Men det är så himla irriterande att man inte minns! Jag kom ihåg ungefär allt som jag drömde inatt imorse men nu har jag glömt allt. Jag har försökt minnas men jag bara glömmer och om jag försöker skriva ner det så glömmer jag allt direkt bara. Haha, det kanske låter lite konstigt men det är så. Jag hoppas verkligen att jag drömmer om honom inatt igen! (Jag kommer göra det, jag lovar, haha).
   Nu får jag försöka att spara lite på allt jag vill säga till imorgon eller något för annars blir det alledles för långt.
   Dagens låt - Welcome to the black parade.
   Dagens text från Mama - We all carry on. When our brothers in arms are gone. So raise your glass high for tomorrow we die, and return from the ashes you call.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback