Elevens val.

Jag kan ju börja med att säga att det är mammas födelsedag idag. Fast jag skrev ju så mycket om det igår så jag vill inte skriva mer för att uttråka er.
Idag har jag varit i skolan. Haft musik och drama, det var väl rätt kul. Vi delade ut roller. Men på eftermiddagen visade Dario oss att man skulle gå in på schoolsoft och välja bl. a elevens val inför åttan. Jag har funderat lite på att välja hemkunskap som elevens val till åttan. Det verkar kul. Fast asså, det kanske verkar lite konstigt att nämna det här då men, jag vill inte direkt att alla ska välja det för då blir det inge kul. Eller jag tror inte att alla är så intresserade av hemkunskap. Men jag gillar det i alla fall. Det är så skojigt att baka och laga mat. Och att äta det sen! Hehe.
Imorgon ska jag ju ha hemkunskap också, längtar. Det är bara så roligt, fast bara om man hamnar i en bra grupp. Eller asså det är ju kul att laga mat ändå, men liksom inte om man hamnar med någon man inte känner.
Nu måste jag gå och hjälpa pappa med maten, just när vi pratade om det.
Mamma fyller ju som sagt år idag så vi ska laga middag åt henne.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hejsan Teresia :) bra blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback