Shit.

Shit vad länge sedan det var jag skrev här. Jo, asså det förra inlägget. Jag menade inte direkt att jag ville ta självmord, jag var bara så himla trött på livet då. Men nu är jag lite gladare. Det känns som allt rullar på här i livet nu. Fast den här helgen har bara sprungit iväg. Öppet hus igår. Var kul fram tills Malin råkade göra krokben på mig så att jag ramlade i golvet. Så idag och igår har jag haft lite ont i handleden. Drog på något slags bandage för att det kändes lite skönare.
   Idag har jag väl inte gjort nåt speciellt. Typ vart hemma, städat lite i mitt rum och mest tittat på tv i mitt rum. Fast när jag kom på att jag kunde rita blev det genast kul. Jag ritade en skitfin bild med massa konstiga figurer och en med mitt namn. Jag skulle faktiskt vilja bli barnbildsritare, eller vad det nu kallas, när jag blir stor. Eller så vill jag bli fotograf. Det är bara så jäkla kul att ta bilder på vackra saker i naturen. Och sedan kan jag ju ta bilder på Ebba om hon blir modell, skulle vara skitkul.
   Imorgon är det skola igen, det känns faktiskt inte så tråkigt. För jag får tillbaka mitt teknikprov då. Det känns som om Roffe verkligen gillar mig efter en sak han sa till mig i onsdags. Jag frågade om en sak på provet som jag trodde jag hade fel på och sedan berättade han att jag hade skrivit rätt och så. Han avslöjade det rätta svaret för mig, visst, det är inte någon skitstor grej, men ändå. Sedan ska vi ha "musikprov" också. Alla är typ skiträdda och stressade, men jag tycker inte det är nåt speciellt. Jag kan ju liksom sånt, jag spelar ju piano. På tal om piano, jag har inte tränat ett skit på läxan. Men det blir liksom aldrig av, jag orkar inte. Suck. Jag tränar alltid massor dagen innan. 
   Men sån är jag.
   Och kommer alltid att vara.
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback