Torsdag.

Innan jag börjar kan jag säga att jag har nu bestämt mig för att mina fiskar ska heta Doris och Luna. Jag kom på det på banken när vi pratade om namnet Luna, det är fint.
Nu ska jag berätta om idag istället. Idag fick vi tillbaka engelskaprovet! Aaah, vad jag blev glad när jag fick se reslutatet. Jag blev verkligen jättenöjd. Jag som trodde jag skulle få superdåligt.
Sedan när vi hade so-profil var det faktiskt ganska kul. Jag och min knäppogrupp, eller jag börjar gilla min grupp lite nu, började på vår plansch. Hur det nu stavas. Det var typ jag som gjorde allt, men ändå. Fast de andra kunde liksom inte göra så mycket för de ville att jag skulle skriva och jag är den enda som vill att vi ska göra något. Jag hoppas verkligen att jag inte är för bossig, fast jag känner mig mer mesig.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu. Det har liksom inte hänt något jättespeciellt. Eller jo, det är ju Klaras födelsedag idag!
Nyss var jag och tränade också, det känns alltid så skönt efter. Man känner sig så duktig liksom.
Jag skulle gärna vilja få in tips på söta kändisar som jag kan ha bilder på. Jag får alltid hjärnsläpp när jag ska komma på några att ha bilder på.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback