Första skoldagen.

Idag var det ju skola igen. Suuuuck. I alla fall så gick jag upp såå tidigt. Jag vet att jag jämt snackar om att jag går upp tidigt och så men det är något som är svårt för mig. Eller, hehe, jämfört med andra har jag nog otroligt lätt för att gå upp. Fast jag tycker själv att det är svårt. Och jag behövde liksom gå upp tjugo över sex. Jag vet, jag vet, det kanske är liiite överdrivet. Men jag behöver tid för att göra mig i ordning. Visserligen kom jag tjugofem minuter för tidigt då, hehe.
   Vi började med hemkunskap. Det var väl kul, jag hamnade med både Malin och Klara. Och Felicia och Viktor. Fast det var en sak som jag tyckte var rätt skumt. Vi satt tre personer på ett jättelitet bord och så satt de bara två mittemot varandra på ett bord som var typ tre gånger större. Vi fick knappt plats med våra häften på det. Jaja, det är inte direkt världens undergång. Men ändå. Fast i och för sig var det typ tre platser som blev över, där kunde ju vi suttit, eller i alla fall en av oss. Torgny är väl lite konstig. Nej, förlåt Torgny. Han är inte alls konstig, han är bra. Asså jag är lite knäpp. Haha.
   Sedan var det mardrömseftermiddagen. Haha, det är mitt lilla skämt. Det är så att vi har fem lektioner efter varandra. Bara såå jobbigt. Bank, biologi, engelska (fy faan asså), matte och SO. Engelskan är det värsta, jag lovar.
   Nu sitter jag och chattar med tre stycken och de skriver heeeeela tiden. Så nu måste jag sluta, jag hinner inte skriva mer.

Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi det låter som du har en jobbig skola men som sagt håller jag med dig att det e kul å gå ditt å träffa alla vänner. min skola är inte så jobbig och jag ska jävlas med dej :P jag börjar 10 nästan varje dag och två ggr i veckan slutar ja halv fem annars slutar jag kl 14. :P menmen nu ska ja icke prata om mig :)
Va härligt att du har fått en ny väska, funderar på å köpa en jättesöt väska/påse på HM men vi får se om pengarna hittar till mig ficka först. hihihhiii
vi får väl se om ja kommer till er i helgen, jag har faktiskt erbjudit jocke att hjälpa honom å städa hans rum:P men nu ska ja fixa i ordning mig ska åka till skolan kl 09. suck det tar en timma till skolan. hare gött tessan puss puss

2007-01-10 @ 07:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback