Sorry.

Hehe. Nu måste jag bara säga att jag tog lite fel om det där som skulle hända den tolfte januari klockan två. Eller jag trodde det skulle vara då men nu ska det vara den sextonde mars klockan kvart över två, så att ni vet. Men jag tänker inte berätta vad jag ska göra ändå. Okej, jag fattar att typ alla som känner mig bra vet, men ändå.
   Det var det. Nu kan jag börja på riktigt. Jag måste bara berätta om Dario. Eller asså vad han gör som jag hatar! Han skjuter jämt fram förhör. Från början skulle vi ha ett förhör några veckor innan jullovet. Sedan skjöt han fram det en vecka och en vecka och en vecka. Sedan skulle vi ha det idag men, nej! Nu ska vi ha det på måndag. Jag börjar bli trött på att jämt plugga och sedan har man bara gjort det helt i onödan. Jag kunde ju gjort annat skoj då. Kanske inte jättemycket, men jag pluggar ju ändå en halvtimme dagen innan. Jag hoppas verkligen att vi ska ha det på måndag nu så att det är över. Det är ju typ sjuttiofem ord. Och det blir fler hela tiden. Suck.
   Idag vill jag att Joakim ska komma. Han sa att han kanske skulle komma idag i tisdags, men det verkar inte så. Suck, jag saknar ju honom. Jag vill se honom! Och sedan måste han ju städa sitt rum också. Fast det spelar inte så stor roll. Men jag hoppas verkligen att Em kommer också! Jag vill se henne med. Eller jag har ju inte träffat henne, jag har bara pratat med henne på msn och pea.
   Ikväll ska vi äta pizza. Mums! Jag tar jämt samma pizza. Eller inte exakt samma, men med ungefär samma saker på. Curry, kyckling, banan, annanas och typ det vanliga. Asså deg och tomatsås typ.
   Nu ska väl jag spela dataspel. Hihi, jag älskar det. Fast jag vill inte bli nån jäkla nörd!
   Absolut inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback