I don't love you.

Nu har jag översatt texten och den är så jävla vacker. Översättningen kan nog vara lite fel här och var men det är svårt att veta vad de menar och ibland är det lite svårt att översätta rätt. Men här är den i alla fall. Läs och njut.
När du går, tro aldrig att jag kommer försöka få dig att stanna.
Och kanske när du kommer tillbaka, kommer jag vara borta för att finna en annan väg.
Då efter all denna tid som du är skyldig mig, är du fortfarande den bra-för-ingenting, jag vet inte.
Så ta dina vantar och gå ut.
Bättre gå ut, medan du kan.
När du går, skulle du till och med vända för att säga.
Jag älskar dig inte som jag gjorde igår.
Ibland gråter jag så mycket av längtan, så trött på all onödig sorg.
Men älskling när de slår dig, det är då du borde stanna.
Och efter allt blod som du fortfarande är skyldig, är en dollar bara en vind.
Så öppna dina ögon och kom upp.
Bättre komma upp, medan du kan.
Whoa, whooa.
När du går, har du modet att säga.
Jag älskar dig inte som jag gjorde igår.
Jag älskar dig inte som jag gjorde igår.
Jag älskar dig inte som jag gjorde igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback