I never told you what I do for living.

Igår när jag skulle skriva ett inlägg så blev allt bara fel. Först så hade jag skrivit typ tio rader jättebra men bara för att mamma började prata i telefon då så funkade inte internet längre och allt bara försvann. Så jag orkade inte skriva lika bra och mycket igen. Och sedan fick bilden bli liten för att det såg så himla konstigt ut annars.
   Men idag hoppas jag att det går bättre och att ingen börjar ringa! Det är så jävla jobbigt med modem, bara det ringer så slutar allt funka och jag hinner inte säga till alla att allt bara försvann. Och om man skriver blogg så försvinner ju allt och jag blir så himla arg då! Jag har faktiskt tagoit två bilder också som jag ska lägga in snart. Men i ett annat inlägg som jag fixar efter det här då.
   Det är jätteroligt att Sara också har börjar skriva blogg, och jag tänkte faktiskt härma henne med en sak. Dagens favoritlåt och låttext. Och dagens låt är faktiskt inte I Don't Love You utan den är I Never Told You What I Do For Living. Jag lyssnade på den nyss och den är så bra! Och texten kommer ju såklart från den låten då. Och den är "The kind of dirt were water never cleans of the clothes, I keep a book of the names, and those. Only giiirls so faaar!". Jag älskar den låten, och den kommer faktiskt inte från The Black Parade utan det är en äldre låt från ett album som heter Three Cheers For Sweet Revenge. Och för de som inte vet vad det betyder så betyder det Tre skålar för ljuv hämnd. Alltså inte skålar som man äter ur utan när man skålar med glas då.
   Idag så är ju Joakim och Basti här. Det är roligt men det är ändå inte roligt för ingen bryr sig om mig då. Alla bara ignorerar mig och Jochim och Bashti "retar" mig helatiden. Alltå det är två smeknamn för dem, mitt smeknamn är Teshti. Jag vet faktiskt inte hur vi började med det men det är typ våra smeknamn från Bosnien. Jag orkar inte förklara för ni skulle säkert itne förstå ändå. Vi i vår familj skojar jämt om att Joakim är en skolpojke från Bosnien som heter Jochim, och då fick Basti och jag också smeknamn. Bashti och Teshti.
   Snart ska vi ju segla så det kanske inte blir mer blogg på en vecka om jag inte hinner imorgon då. Nu ska jag sätta in bilderna. Puss.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback