Jag är lite klumpig.

Jag vet att jag redan har publicerat ett inlägg idag men jag tänkte att jag kan skriva ett också. Egentligen vet jag inte riktigt vad jag ska säga men jag får väl hitta på något. Jag kan ju börja med att säga att jag har skrivit fel i två låttexter som jag har skrivit. Den första var när jag skrev att Gerard sjöng "and throw it all" på låten Sleep. Det han egentligen säger är "and through it all". Haha, det betyder ju helt olika saker. Det var Malin som kommenterade det och sedan kollade jag på internet och då stod det att det skulle vara through. Det jag sa att han sjöng var throw och det betyder ju kasta. Haha! Och kasta allt. Så säger han ju inte.
   Det andra felet jag gjorde var att skriva att Gerard sjunger "only girls so far". Men det han egentligen sjunger är "only go so far". Det var det faktiskt jag som upptäckte. Också på internet när jag läste igenom texten.
   Men nu kom Joakim in och frågade mig om jag ville spela något med dem och det vill jag ju så jag får väl sluta här då. Jo, jag måste bara säga att Emelie här och det är jätteskoj. Hon är så söt och gullig och snäll. Ååh, nu kom I never told you what I do for living men jag måste ju gå. Synd.. Jag kanske skriver mer ikväll. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback