My Chemical Romance på båten.

Bilden som jag la in igår är så himla fin, men det är så dåligt att den är liten. Jag skulle vilja ha en stor bild på honom för han är så himla söt! Men jag måste säga att jag gillar honom bäst i vitt hår, eller blont eller vad det nu är. Jag tycker inte det är lika fint när han har svart hår, inte för att det är fult men.
   Jag har funderat lite på att måla mina naglar svarta idag. Jag vet ju förstås inte än om det är snyggt eller inte. Mina händer kommer kanske bli jättevita då. Jag hoppas inte det för jag vill faktiskt ha svarta naglar nu. Men det kommer bli skitsvårt att måla, målar man lite utanför så syns det ju jätteväl. Fast om det inte ser bra ut så kommer jag ta bort det igen.  
   Jaja, idag ska vi ju ut och segla! Jag har redan packat klart allt (hoppas jag) och vi ska väl åka härifrån ungefär tre. Jo, nyss så fick Joakim datorn ett tag för att prata med Emelie på msn och då provade jag att måla naglarna svarta. Haha, det blev så jävla misslyckat! Men det kan nog bero på att det enda svarta nagellakcet jag har är ett jättegammalt halloweennagellack. Så jag fick ta bort det direkt efter och självklart så blev det ju lite svart kvar precis i springorna runt naglarna. Visserligen tycker jag inte det är så jättefult men det ser snarare ut som att naglarna är smutsiga, haha! Hoppas att ingen tror att de är det, för det var faktiskt jättesvårt att få bort och jag orkar inte hålla på att pilla mer.
   Just nu lyssnar jag på dagens låt och den är: Sleep!! Den är så himla braa. Jag älskar melodin och musiken och texten och allt. Och dagen text är då också från den låten: And throw it all, how could you cry, for me? 'Caus I don't feel bad about it. Just shut your eyes, kiss me good night. And SLEEEEEEP! Alltså det är ju lite svårt att förklara hur den låter men ni kanske fattar att när jag skriver med stora bokstäver så skriker han. Eller alltså skriker men skitsnyggt såklart! Ååh, vad jag älskar den låten. De spelar så jävla snyggt när han sjunger sleep och överallt med, haha. Och jag älskar när han sjunger "and throw it all". Jag hoppas att jag har stavat rätt på throw, det betyder ju typ igenom eller så.
   Nu kommer Dead! Haha, kanske inte så himla fint namn men den låten äger den med. Jag älskar när det är fart i låtarna! Och elgitarrsolona, och såklart Gerards rysningsframkallande röst! Det är min grej det. Men eftersom att vi nu ska segla så kan jag ju inte lyssna så överdrivet på Ipoden. Eller jag ska ju lyssna lite varje dag, eller när jag går och lägger mig då. Eller jag kanske lyssnar lite på dagen också men. Fast eftersom att jag bara kommer kunna ladda den kanske två gånger på hela veckan så får jag inte ta slut på allt batteri för fort, då blir det ju katastrof!! Men pappa har sagt att han tror att vi i alla fall kommer stanna i hamn två gånger och då får man ju ström i båten och kan ladda sina saker. Men han sa att det bara fanns ungefär tre uttag i båten och alla vill ju ladda sina saker! Jag måste få ladda Ipoden, utan My Chemical Romance kommer jag ju inte överleva! Utan de underbara låtarna.
   Äntligen var det någon som loggade in på msn, och vilken tur att det var Sara för det var just henne jag ville prata med. Men den här veckan kommer jag ju inte kunna skriva på bloggen så ni får klara er, haha. Nu ska jag chatta med min lilla supersöta ängel Sara.
  

Kommentarer
Postat av: Sara

Naww, du är så söt, darlo<33

2007-07-08 @ 12:37:14
Postat av: Malin

throw betyder att kasta men through betyder genom.
:)

2007-07-09 @ 11:04:15
Postat av: Mimmi

Hej Tessan! Det är så himla kul att läsa om dig (:
Jag kan förstå din "besatthet". Nåt måste man ju vara besatt av, det är ju jag också (Kan du säga Adrien Brody?)...
Jag förstår exakt vad du menar, jag är också värsta rockig, men bara på insidan. Hihi.
Tips: Har du hört några låtar av Fall Out Boy (FOB) liknar MCR lite grann. Jag älskar This ain't a scene it's an arms race och Thnks fr the mmrs (bästa, lite mer rockig).
Tack för alla hjälpsamma kommentarer, fast jag hinner inte svara på alla.
Hoppas att du får en härlig sommar! Resten, alltså.

2007-07-11 @ 10:34:28
Postat av: Anonym

Hej igen.
Jag skulle bara säga att jag ska försöka (betoning på försöka) göra en modeblogg!
Om det inte funkar kanske jag gör en musikblogg.
Fast jag kommer ju fortfarande skriva på loban...
Vi får se hur det blir med den saken. Hihi.

2007-07-11 @ 11:38:38
Postat av: Anonym

Asså fall out boy är inte ens jämnförbara med my chemical romance x)

2007-07-19 @ 19:52:28
Postat av: Mimmi

Nej, nej, jag jämförde inte xD eller det kanske jag gjorde... men jag menade bara lite samma genre, osv.

2007-07-30 @ 20:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback