My Chemical Romance.

Igår var ju mamma och jag i Varberg och shoppade och jag var ju självklart där för att hitta My Chemical Romances CD. Och angående CDn så har jag en bra och en dålig nyhet. Den bra är att jag kommer att få den snart och den dåliga är att jag inte kommer att få den förrän efter att vi har seglat. Vi beställde den och det skulle ta typ två veckor. Men jag längtar verkligen till den kommer! Egentligen så har jag ju nästan alla låtar, förutom två då, men det som jag egentligen vill ha är låttexterna och såklart att ha CDn.
 
   Jo, som ni kanske kan se på bilden har jag köpt två par skor. Gympaskorna tänkte jag ha på båten och de andra passar till min nya "MCR-stil". Haha, nej jag ska inte förändras så mycket. Men jag tyckte faktiskt att de var jättefina. För övrigt så kostade skorna 99 kronor styck.
   Nu måste jag bara skriva min dikt som jag har gjort. Det kanske inte är så himla svårt att giossa vad den handlar om. Mitt favoritband såklart.
   I love My Chemical Romance, especially the cute singer Gerard Way.
I hope I've got a chance, to see them some day.
My favourite song is I Don't Love You, from The Black Parade.
Without that song I don't know what to do, it's the best song they ever have made.
I wish sometime I will meet Gerard Way, I love him more than you can understand.
There's just one thing I can say, thank you guys for created this band!
You're always going to have a big part,
of my heart!
   Som sagt, jag älskar det här bandet. Jag måste bara tacka Sara för alla fina och underbara låtar hon har givit mig. Du är en ängel Sara, tack för att du finns! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback