En vecka i Frillesås.

Nu har vi varit här i Frillesås nästan en vecka och det har nästan bara varit dåligt väder. På Midsommar regnade det nästan hela dagen, visserligen var det ganska mysigt. Och när vi gick ner till Torstensvik (en strand med kiosk och en lite större gräsplan där det brukar vara en midsommarstång) så fanns det ett litet lotteri och pappa tog fram pengar och sa åt mig att köpa fyra lotter. Från början ville jag inte ha några lotter men jag gick med på det till slut. Och jag är glad för det för vi vann faktiskt något, en liten kylväska att ha på stranden! Jag brukar nästan aldrig vinna något men då så vann vi första pris!

   De andra dagarna här har varit ganska lugna. Jag har solat de dagar som det har varit sol och annars har jag läst för det mesta och lyssnat på mina två låtar från MCR. De är så jävla bra, jag har säkert lyssnat på dem hundra gånger var.

   Idag har jag också börjat sy ett par shorts. Det är roligt men usch så svårt. Jag får inte göra fel för då har jag ju inget tyg kvar att sy dem av. Igår sydde jag ett par testshorts av ett gult och fult tyg. Jag som trodde de skulle passa, men de var alldeles för små. Jag fick inte ens på mig dem, jag behövde klippa slitsar (ja, det heter faktiskt så) för att få på mig dem.

   Jag hoppas verkligen att Puff har hittat min mobil och att den kommer snart. Snart måste jag också ringa Sandra och fråga när hon vill komma hit. Om du läser det här Sandra kan du ringa 0340 650 650 då. Det är vårt nummer, om någon annan vill kan de också ringa.

   Jag ska försöka skriva så ofta som möjligt. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback