Imorgon är det Malins dag.

Jag vet inte riktigt om det har hänt något speciellt i dag faktiskt. Jag har varit i skolan och haft några lektioner där vi typ inte har gjort något alls nästan. Ända sedan vi såg filmen på bilden har jag gått runt och sjungit på låten killing me softly. Jag tycker inte alls den är bra men jag kan inte sluta.
Vi slutade otroligt tidigt så jag hann sola i typ två och en halv timma i rad. Eller jag låg ju inte och stekte så länge utan jag solade typ tio minuter sedan gick jag in tio minuter och sedan ut tio minuter och så höll jag på så i typ två och en halv timma. Det var nästan föör varmt, jag blev alldeles svettig efteråt så jag duschade. Och sedan tog jag ett fotbad och målade tånaglarna med ett ljusrosa nagellack. Det blev fint tycker jag.
Imorgon ska vi ha idrottsdag eller vad man nu ska kalla det. Det är ju bara två och en halv timma långt. Men jag orkar inte och det kommer vara skitvarmt så jag kommer svettas som en åsna.
Men imorgon fyller Malin år! Grattis i förskott älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback