Imorgon kommer jag bli en tomat.

Idag solade jag på eftermiddagen och som vanligt blev det noll skillnad. Jag blir så avundsjuk på de som solar en gång, bränner sig lite och sedan dagen efter är skitbruna! Jag vill också vara så. Jag är jämt vit som en liten mus och jag blir aldrig brun. Eller jo, när man är utomlands blir man ju brun. Men aldrig i Sverige i alla fall.
Usch, jag är skitnervös för imorgon när jag ska redovisa. Jag blir jääämt tomatfejs och så stammar jag och glömmer bort allt jag ska säga. Förut när jag tränade själv blev det jättebra men idag när jag tränade inför Ebba, Malin, Sofia och Gösta gick det skit. Alla såg helt uttråkade ut och jag blev röd som vanligt... Jag glömde bort vissa delar och hackade liksom.
Jag hoppas verkligen att detta försvinner med åldern för jag står snart inte ut längre! 

Kommentarer
Postat av: Hb

klart det försvinner det är ju därför man redovisar, för att bli bättre.

2007-06-04 @ 17:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback