Mimmi är min mästare.

Jag känner mig alldeles inspirerad att skriva så bra som Mimmi gör på sin blogg. Hon skriver så levande och hon fångar ens intresse direkt. Jag vill kunna skriva som i en bok men det känns inte riktigt som att jag lyckas med det.
   Nästan varje dag tänker jag att jag ska börja skriva på en egen berättelse eller bok. Men jag orkar aldrig så jag skriver på min blogg istället. Hoppas att andra gillar det lite mer eftersom då kan de ju läsa det jag skrivit.
   Det känns som att jag inte har så mycket bilder, men jag är inte en sån person som tar bilder på allt och alla hela tiden varje dag. Även om jag gärna skulle vilja vara en sån person. Men jag tror en av anledningarna till det är att jag är så himla rädd om mina saker. Vill liksom inte att de ska gå söder eller att någon ska ta dem. Så då kan jag ju inte ta med kameran till skolan.
   En sak som jag har tänkt på att jag jättegärna skulle vilja ha är en bärbar dator. Då kan man ju sitta ute i solen och skriva till exempel. Fast jag tror inte jag skulle få det, jag har ju fått en dator för några år sen. Minns inte när det var.
   Jag har också börjat att tänka på olika saker jag vill ändra i mitt rum. Jag skulle till exempel vilja ha en fondvägg och byta gardiner. De är gräsliga, eller kanske inte så fula. Men jag gillar dem inte så mycket, jag fattar inte hur jag kunde välja dem för typ en år sen.
   Men nu kommer jag in på sådana saker som ingen annan bryr sig om. Alla säger jämt att ens rum är fint, men jag tycker inte mitt är det i alla fall. Hoppas någon skriver en komentar, för det är så himla roligt at läsa dem.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag bryr mig, haha.
Yes! Jag är din mästare.
Tack

2007-06-11 @ 19:24:21
Postat av: CookieJunkie

hur ändrar man storlek på texten?

2007-06-11 @ 19:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback