Nu är jag arg.

Ikväll skulle jag egentligen vara med Emelie och Joakim men som vanligt när man ska bestämma något med dem så kan de inte. Eller det är bara Joakim som inte kan, det är han som förstör allt. Vi, eller mest Emelie och jag, hade planerat att vi skulle spela spel och kanske se på någon film. Men sen idag när jag ringde Joakim så sa han att han inte visste någonting om att vi skulle göra något idag och att han skulle klippa sig så det gick tydligen inte.
   Jag blir så himla arg när han jämt säger så! Han sa ju att han kunde för några dagar sedan, han säger att han inte alls har sagt det men det har han! Han sa det kanske inte så himla tydligt och som att han egentligen menade det, men han sa ja när jag frågade honom. Jag lovar att han gjorde det.
   Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag hade ju verkligen ställt in mig på att de skulle komma ikväll. Eller nu för ett tag sedan har jag ju varit i täby med mamma och ätit lunch men vad ska jag göra resten av dagen? Det är nästan aldrig någon inne på msn så jag har ingen att prata med heller.
   Jag får  väl klara mig själv idag och sörja för att de inte kommer. Jag är bara så himla arg på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback