Solen steker otroligt idag.

Igår redovisade jag och det gick bra! Jag kände att jag blev skitvarm i ansiktet men Ebba sa att jag inte blev så tomatig. Hehe, jag menar röd i ansiktet alltså. Men asså läraren tog tid på hur lång redovisningen var och hon sa att den bara var typ tre minuter och 48 sekunder eller vad det nu var exakt. Eller det var inte läraren som sa det utan det var Malin och Sofia som sa att hon hade sagt det till dem. Men jag tycker det verkar lite konstigt för när jag tog tid på mig hemma när jag läste precis lika snabbt och mycket så tog det ungefär fem minuter och 20 sekunder.
Jag kan väl inte ha läst såå himla fort heller?
Igår var vi på tre studentskivor på kvällen, två timmar på varje! Suuck, jag som ville vara hemma, kolla på tv och ta det lugnt. Men icke! Mamma tvingade mig att följa med. Det var någon vuxen på en skiva som sa att hon tyckte jag var modig som följde med. Jag tänkte att jag hade ju blivit tvingad, det var ju inte frivilligt, men jag sa det aldrig för då hade mamma väl slagit ner mig efter att vi hade gått. Hehe, kanske inte slagit ner mig men skällt ut mig i alla fall. Men eftersom jag inte sa något om det så hände inget.
Idag har jag inte gjort så särskilt mycket. Jag har bara sorterat alla typ fyrahundra kalletidningar och pocketar och solat en timme på eftermiddagen. Det är bara så varmt ute, när jag solade typ klockan halv fyra så var det fortfarande 27 grader ute!
Det måste väl vara västhuseffekten eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback