Sommarlovet har börjat!

Idag är det torsdag och vi ska åka till Frillesås om bara några timmar. Om ni undrar varför jag skriver vilken dag det är så är det bara för att jag så lätt glömmer bort veckodagarna på sommarlovet. Egentligen spelar det ju ingen roll vilken veckodag det är, förutom om man ska kolla i tv-tidningen haha.
   De senaste fyra dagarna har jag ju varit på Puffans landställe, Strömma. Det ligger på Värmdö tror jag. Det var jätteroligt tycker jag, fast det var inte så himla bra väder så vi spelade mest spel och kollade på Hey Baberiba. Jag hade med mig två säsonger så vi kunde kolla nästan hur mycket som helst. Eller vi hade bara med oss fyra spel och en kortlek, så vi körde alla spelen kanske fem gånger. Minst. Men den sista dagen var det ganska bra väder, så då kunde vi sola och bada.
   Igår var jag hos Sara och vi gjorde pannkakor till lunch. De första blev inte så lyckade men vi (jag mest, hehe) lyckades göra kanske sju eller åtta stycken. 
   Jag måste bara säga att jag har hittat ett nytt band som jag gillar. Jag tackar Sara så himla mycket för att hon skickade mig några bra låtar och fick upp mitt intresse! Bandet heter My Chemical Romance, hoppas jag har stavat rätt nu... Man brukar förkorta det MCR. Jag har två låtar jag tycker är jättebra, de heter Famous Last Words och Welcome To The Black Parade. Jag skulle så gärna vilja att Sara hann skicka mig några fler låtar innan vi åker så att jag kan lyssna på dem i bilen, men hon är inte inne på msn än. Hon sover väl.
   De två låtarna är bara så jäkla bra! De är precis min musikstil, lite rockiga men ändå inte total hårdrock. Utan lagom rockiga och med lite melodi, inte bara skrik helatiden som vissa andra band. Hehe.
   Men nu ska vi snart åka, jag måste "hälla" i fiskarna i en syltburk. Puss på er! Ha ett skitbra sommarlov nu! Jag skriver nog snart igen.
  

Kommentarer
Postat av: sandra

ha det bra kusin! <3

2007-06-21 @ 11:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback