Vill ha bikinin.

Hmbikini.Den här bikinin är bara så himla fin. Eller jag har aldrig kunnat prova den eftersom den typ inte finns i någon affär. I alla fall inte i de affärer som jag har letat i. I och för sig har jag bara letat i Mörby centrum och i Täby centrum men den borde ju finnas i någon av dem i alla fall. Jag skulle bara så gärna vilja ha den, men jag kommer nog inte hinna hitta den innan vi ska åka till Frillesås. Det är lite synd för den är så himla fin.
   Jo, jag måste bara berätta att jag snackar med
[email protected] nu och det är så jävla roligt. Oj, nu blev det en sån där man kan trycka på av adressen, men i alla fall. Man kan vara hur otrevlig som helst, haha. Men jag måste varna er, ni får inte acceptera någon överföring av något för det kan vara virus. Eller han säger att det är det men jag tror inte det är det.
   Nu ska jag fortsätta chatta igen och vara otrevlig mot da.aim, haha. Hoppas ni har det bra hos er för nu har ju de flesta sommarlov. I alla fall jaaag. Jag är så himla glad över att det äntligen är sommarlov. Fast det är inte så fint väder idag, hoppas det blir bättre väder i helgen när jag ska till Puffs landställe.
   Varför har min bild och allt det åkt ner? Det ser ju jättekonstigt ut. Hoppas det blir som vanligt snart igen.

Kommentarer
Postat av: Puff

Vilken affär kommer bikinin ifrån?

2007-06-14 @ 17:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback