Latte.

Nyss så ringde Issa och undrade om Latte kunde komma på Ebbas och min fest. Jag vet ju att det går men jag vill bara fråga Ebba först. Det känns liksom konstigt att säga att Latte kanske får komma. För det får hon ju. Gud, vad jag saknar henne. Det var så länge sedan jag såg henne. Det ska bli skitkul att träffa henne, jag längtar.
Nu kanske jag ska prata om något annat så att inte allt blir om samma sak. Fast idag har jag inte gjort något speciellt, typ haft biologiprov. Men det var skitenkelt. Jag tror faktiskt att jag kommer på alla rätt, jag tror verkligen det. Fast man får ju jämt något fel, det är så jobbigt.
Ikväll skulle jag gå till Ebba och planera inför festen. Men hon är typ ute på något jobb, modelljobb antar jag, så jag vet inte om det blir något av det. Det är ju inte Ebbas fel, men då får vi planera på typ torsdag. För jag kan inte imorgon. Eller jag kan, men då hinner jag typ inte ens äta middag. Eller det är så klart jag kan, men det blir lite stressigt.
Nu känns det som det här inlägget bara blir konstigt och handlar om massa konstiga saker så jag slutar skriva nu.

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej Tessan! Jättefin blogg du har! Det ska bli superkul på din och Ebbas fest! Kramar

2007-03-08 @ 22:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback