Måndag.

Första skoldagen efter lovet. Tja, den var väl rätt okej ändå. Vi började med sammarbetsövningar eller vad man ska kalla det. Alla tycker att det är tråkigt, eller inte alla men många, men jag tycker det är superroligt. Jag förstår inte hur man kan tycka att det är tråkigt. Fast, alla är ju olika så.
Sedan på eftermiddagen var jag hemma hos Ebba och planerade inför vår fest, vi ska ha den på fredag! Det är helt otroligt att den blev av, vi har typ skjutit fram den helatiden. Jag längtar redan, det ska blir skitkul. Den ska vara typ fem timmar lång. Det låter lite långt, men jag tror att tiden kommer att gå jättesnabbt när man har kul. Som jag hoppas att vi kommer att ha.
Imorgon börjar jag tio över åtta, suck. Jag hatar verkligen att gå upp så tidigt. Det är så svårt att komma upp ur sängen tycker jag. Även om jag lägger mig jättetidigt, tycker jag, så orkar jag inte gå upp.
Nu ska jag fortsätta spela röj med Puffan som jag har gjort sammtidigt som jag skrev det här. Hoppas ni har haft en bra första-skoldag-efter-lovet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback