Saandra!

Ååh, vad jag är glad. Eller i alla fall över en sak. På lördag ska sandra komma hit och hon ska sova över. Vi ska se på Mr Beans semester på lördagseftermiddagen också. Den verkar vara så kul, haha. Det är alltid så roligt när Sandra kommer, jag blir såå glad av henne. Längtar skitmycket.
Fast imorgon kommer något "hemskt" att hända. Vi ska ha konditionstest i skolan. På gympan asså. Och jag kommer att vara sämst. Jag lovar. Jag blir typ helt anfådd av att springa fram och tillbaka i salen EN gång. Medan de andra ser ut precis som vanligt och inte ens blev varma. Jag hatar att jag har så dålig kondition. Jag tränar ju på friskis och så, men jag blir fortfarande lika anfådd och svettig när jag springer och gympar. Jag fattar inte hur det kan vara så.
Men jag får väl göra mitt bästa och hoppas att jag inte är sämst av alla i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback