Spa i Sälen.

Nu är jag hemma igen. Jag har varit i Sälen i fyra dagar, det var skitkul. Jag åkte skidor på dagarna och åt goda middagar på kvällarna. Så det är därför jag inte har skrivit på ett tag.
Igår och idag har jag typ plockat mina ögonbryn en massa. De är jättefina nu tycker jag. Man ser säkert ingen skillnad, men jag gör det i alla fall.
Jag måste bara berätta om när mamma och jag var på spa igår. Vi gick på spa i en och en halv timme precis innan vi skulle åka hem igen. Först fick man ligga i ett skönt bad i typ fyrtio minuter och sedan fick man massa ansiktsbehandlingar. Typ rengöring, mask, huvud- och handmassage och massor av andra saker. Och badkaret låg precis vid ett fönster som var mot skidbacken, eller en av skidbackarna. Man trodde att de som var utanför kunde se in men det var typ som en spegel på utsidan och som glas på insidan. Det kändes lite konstigt, där inne låg man liksom utan kläder precis vid ett fönster och ingen kollade in, hehe.
Nä, nu ska jag kolla om Emelie och Joakim har skrivit något på sin blogg.
Jo, om det är någon som har något tips på vilken kändis jag kan ha en bild på så är det bara att säga till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback