Underbar sol.

Idag hade jag på mig min väst! Det var ju lite kallt på morgonen, men jag klarade mig. Och sedan på eftermiddagen var det varmt i den. Det är så jobbigt när temperaturen ändrar helatiden på våren. Man kan liksom inte ha på sig samma kläder utan man måste ta på sig allt och sedan av sig allt igen. Eller inte allt då, men mycket.
Fast jag älskar att det har kommit sol. Men jag som är en blekfis ser ju helt konstig ut när jag är ute. Mina armar är de fulaste jag någonsin har sett. Vita och med massa märken och plippar, som jag kallar dem. Det är bara så fuult. Hoppas att inte alla andra tänker så mycket på det.
Idag när jag ahde piano så var det ljust helatiden. Det känns så konstigt, det brukar ju vara mörkt när jag är färdig. Ungefär vid sju, men nu är det fortfarande jätteljust. Eller nu, när jag skriver det här alltså, så börjar det bli lite mörkt.
Ikväll ska jag se på Grey's Anatomy! Wihoo, det är mitt favoritprogram just nu. Fast problemet är att jag ska duscha och se på tv till tio ikväll. Och vi börjar tio över åtta imorgon. Men jag får väl vara lite trött imorgon. Vem bryr sig, man kan ju inte missa Grey's Anatomy liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback