Gilla hm.se

Idag har jag och mamma varit på IKEA. Det var ganska kul, och jag köpte galgar (stavas det med j eller g? :S) och tyg som jag ska sy en klänning av. Eller jag ska i alla fall försöka sy en klänning av det. Nu när jag har satt upp symaskinen och den funkar så är det ju bara att sätta igång. Fast jag tror jag tar det nästa helg.
Nu, eller för någon minut sen, satt jag och kollade in lite snygga grejer på hm.se. Jag hittade fem fina grejer som jag har lagt i min shoppingbag så att de sparas. Men jag är inte helt säker på om jag kommer få dem av mamma. Det var två shorts och tre tröjor/linnen. Det som är bra med hm.se är att det mesta man vill ha finns i ens storlek. Ja, förutom den där svarta koftan som jag ville ha då. För ofta när man kollar i affären så finns det aldrig något som passar, allt är bara för stort.
Jo, nu den här veckan måste jag hitta en svart kofta. Men det som är bra att om jag inte hittar någon så vet jag att det alltid finns en bra kofta som jag kan köpa. Det enda som gör att jag inte köper den är att den kostar 349kr. Men jag får leta på och om jag inte hittar någon så får mamma kosta på mig den dyra koftan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback