Min förstörda bild.

Idag när vi hade bild och när jag skulle gå och titta på min mangabild så såg jag att en annan kladdig bild hade fastnat på min. Asså jag blev väl inte ledsen, men liksom jag hade ju hållit på med den bilden i typ två månader och var jättenoggrann och så blir den bara förstörd när man lämnar den i skolan. Jag kunde inte direkt göra nåt åt det, den var heelt nerkladdad. Jag orkade inte säga till Niklas för... jag orkade bara inte. Vad kunde han göra liksom. Men varför skulle det vara just min bild som blev helt förstörd och inte någon annans? Eller asså inte för att jag vill att det skulle blivit så på någon annans, men den personen som la den bilden på min var lite korkad i alla fall. Eller det kanske var Niklas som la dem på varandra och förstörde min bild! Vad vet jag?
Men nu ska jag skita i det och tänka på att snart är det helg och imorgon ska jag gå i Mörby och kolla på kläder och solglasögon och skor. Det finns väl inte så mycket i Mörby men jag får väl försöka hitta nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback