Nu blir jag så irriterad.

Kl?der.
Den svarta koftan tycker jag är så himla fin och den skulle passa perfekt att ha på farmors begravning. Då ska man ju ha svarta kläder. Men det enda problemet är att den inte finns inne på lagret just nu! Aaargh, jag blir så arg. Och nu är det ju bara två dagar kvar, sen är det inte 25% längre. Men jag ska gå in imorgon och kolla om den finns då, annars får jag väl vänta lite och betala fullt pris för den. Oj, nu kom jag på ett annat problem, jag kommer inte hinna få den levererad innan begravningen ska vara.
Och så var det shortsen. Jag tänkte bara fråga om det är någon som tycker de är fina. Jag tycker de är rätt fina men jag vill veta vad andra tycker.
Föresten så kostar båda plaggen 149kr och kommer från H&M.

Kommentarer
Postat av: Pepan

Haha! Jag hade faktiskt tänkt köpa dem! :P Tycker att dem är ursöta! SJÄLVKLART SKA DU KÖPA DEM!!! Kramar

2007-05-11 @ 18:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback