Muse om tjugofem dagar!

Åh nu är jag superlycklig! Jag och Sara ska gå på en Musekonsert snart! Den tjugoförsta oktober. Det är bara tjugofem dagar kvar om man räknar med idag! Det ska vara i Fryshuset, eller man kanske säger vid Fryshuset eller nåt. I alla fall, hehe. Självklart ville ju båda vi helst stå upp i mitten men eftersom att Saras jobbiga mamma (haha) inte lät oss stå så får vi sitta ner istället. Det kommer säkert bli roligt det med men det skulle ju vara mycket roligare att stå i mitten! Men men, jag är glad i alla fall! Eller självklart önskar jag ju att det var MCR och inte Muse men de är faktiskt riktigt bra de med. Men tvivla aldrig på vilka jag älskar mest! My Chemical Romance forever! Haha. Sara och jag har bestämt att vi ska ha på oss våra MCRtröjor, hihi, jag ska ha min Revenge tröja. Så fin. Eller jag vet inte riktigt vad andra tycker men jag tycker den är jättefin i alla fall, några har faktiskt sagt att de tycker den är fin och det är ju kul.
   Idag har jag inte gjort så himla mycket. Eller egentligen har jag nog det. Jag har städat lite i mitt rum och gjort läxan, bakat cookies och tränat piano. I och för sig var det inte så mycket, hehe, men det var ett tag sen jag städade mitt rum. Det är fortfarande ganska stökigt men skrivbordet ser lite bättre ut i alla fall. Förut var det helt fullt med saker som jag hade tryckt ihop i en hög bara för att datorn skulle få plats. Den bärbara datorn alltså. Jo, just det! Jag vet inte om jag har sagt till alla att jag har en bärbar nu. Den är i och för sig mammas gamla så den är redan slutkörd liksom. Haha, nej men den är faktiskt ganska bra. Batteriet räcker bara typ två timmar och den är ganska seg men internet funkar ju och det är ju det viktigaste tycker jag. Jag brukar ha den framför tvn och i sängen, hehe. Just nu sitter jag vid mitt skrivbord i mitt rum, men jag har sladden inkopplad för jag laddar batteriet. Och så laddar jag min iPod med.
   Jag ska ut och jogga idag! Jag har lovat mig själv att det ska bli av idag, det brukar alltid bli så att jag inte orkar och bara skiter i det men nu ska jag verkligen göra det. Det räcker ju med att jag gör det ungefär tjugo till trettio minuter. Och självklart ska jag ju lyssna på iPoden samtidigt. Nu har jag fått elva nya låtar av Sara, Muselåtar alltså. Och jag tänkte lyssna lite på dem, och MCR såklart. Men jag ska bara lyssna på fartfulla (haha) låtar så att jag orkar springa mer! Jag måste verkligen börja träna nu. Vi ska ha konditionstest om ungefär tre veckor och jag fick skitdåligt förra gången. Så jag hade tänkt att försöka träna upp mig lite, haha. Det kommer säkert inte funka men jag ska prova i alla fall.
   Just nu lyssnar jag på the Ghost of you på YouTube. Den är så vacker! Älskar den verkligen supermycket. Men den låt som jag lyssnar allra mest på nu på YouTube är låten Hysteria av Muse. Haha, jag är helt addicted! Den är så jävla otroligt bra och jag har den inte som fil på iTunes eller nåt. Det är sorgligt, haha. Jag hoppas verkligen att någon kan ladda ner den till mig snart eller att jag får tag på den någonstans. Den är bara så himla bra och jag lyssnar på den typ tio gånger om dagen minst. Jag kan lägga in länken längst ner, eller jag vet inte om det funkar att lägga in länkar.. det funkade inte förra gången jag provade. Men det är ju bara att kopiera och klistra in annars.
   Nu ska jag ut och jogga tror jag. Det tar väl ett tag innan jag kommer iväg men jag lovar att det ska bli av idag! Haha.
   Dagens låt - Supermassive Black Hole av Muse.
   Dagens text från Hysteria - 'Cause I want you now, I want you now. Give me your heart and your soul.
  
http://www.youtube.com/watch?v=DR2DpgV8fPw
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback