Äntligen är det klart!

Sådär, då var man tillbaka på sin egen dator igen. Jag och Joakim har suttit och fixat med den (mest Joakim men jag har varit hans lilla hjälpreda och stöd, och så har jag lärt mig en del grejer faktiskt!) i mer än tre timmar nu känns det som. Fast jag tror faktiskt vi har hållit på så länge. Som vanligt när det gäller mina grejer, så ska det alltid krångla. Vi hade massa problem med grafikkortet, eller alltså, det var inte problem, men min himla knäppa dator kunde inte hitta det man behövde för att installera så vi var tvungna att gå in på pappas dator och leta upp allt på internet och öppna datorn och kolla vad det var för serie och tjafs på datan! Ja, tro inte att jag förstod allt vi gjorde... ni behöver inte känna er borta, haha. Jag  frågade Joakim om varenda liten grej han gjorde, för att jag inte fattade.
   I alla fall så är jag glad att min dator fungerar som den ska nu, och att den varken stänger av sig av sig själv eller är det minsta seg. Och jag har bara installerat det allra nödvändigaste så nu ska jag bara installera det som jag verkligen behöver i framtiden! Och LimeWire fungerar! Jag är så glad! Jag tror jag ska fira lite med att kolla på några låtar från HAARP innan jag går och lägger mig, haha.
   Nyss fick jag också reda på att det finns en Limited Edition av HAARP! Förlåt mig Gud för att jag är så jävla efter vad det gäller Muse... Dock så är den ju så klart slut, haha, eftersom HAARP kom ut typ ett halvår sedan, men, som tur är, känner jag en viss liten underbar människa som har den. Jag hoppas verkligen att jag någon gång i framtiden ska kunna titta på den.

När jag sökte runt lite på internet idag på "HAARP", så hittade jag en del intressanta saker. Tidigare visste jag ju inte alls vad HAARP var eller stod för, men nu vet jag! Jag hade tänkt berätta lite om det imorgon, eftersom jag faktiskt inte riktigt har ork för det nu... Efter allt det här med datorn så är jag ärligt talat slutkörd! Inte direkt fysikskt, men mentalt... Jag har suttit och glott på datan i evigheter och försökt lösa de mesta problem som har kommit upp.
   Efter alla researchs jag har gjort om olika ord som Muse använder känns det som att jag förstår dem mer, hihi. Och tidigare tyckte jag de var "tråkiga" som oftast pratade så lite på sina konserter, men nu har jag insett att de behöver inte prata så jäkla mycket, de säger ju allt i sina låtar!

Nej, nu får det räcka, jag som hade tänkt se på en film ikväll, men det blir nog inte av... Jag måste gå upp åtta imorgon ungefär, jag måste ju träna, haha. Jag vet att ni tycker jag är knäpp som inte njuter av mina sista lovdagar, men jag vill verkligen inte vara död på måndag! Haha, ha det bra!    

Bilden på kalendern kommer upp imorrn och kanske även en video med Invincible.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback