Invincible.

Oj oj, nu har klockan blivit mycket för lilla mig som har börjat gå upp tidigt på mornarna, dock blir det nog en liten sovmorgon imorgon, det är ju lördag! Har nyss tittat färdigt på Dreamgirls, haha, jag vet inte direkt vad jag förväntade mig av den filmen eftersom jag inte har sett så mycket reklam eller så, men den var helt klart över förväntan! Jag tror att jag är väldigt konstig och lättpåverkad när det gäller musik men, om jag lyssnar på otroligt bra musik som jag verkligen gillar kan jag rysa så jag fryser och bli alldeles varm om kinderna eller till och med börja gråta. Tänk då hur jag blev när jag såg på HAARP första gången (ja, nu var jag där igen, haha)! Jag fick ont i magen och blev alldeles gråtfärdig!
   Som jag har sagt tidigare har jag spelat in en video med Invincible, en otroligt vacker låt. Nu har jag lyckats lägga ut den på YouTube, dock blir ju kvalitén märkbart sämre än vad den var innan men, det får man väl stå ut med? Här kommer den i alla fall för er som vill höra, jag är ingen stjärna men vafan...
 


Nu måste jag faktiskt gå och lägga mig. Jag hoppas jag drömmer om ni vet vad, haha, och så hoppas jag att på något underligt sätt kommer världen vara en bättre plats imorgon! Haha, jag vet inte riktigt vad jag snackar om. Ha det bra i alla fall! Puss och god natt på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

HEEEEEEEEJ TESSAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!

Snart börjar skolan... ses då!

Postat av: Carro

Det var ju skitfint ju :D du är bäst :J

2008-08-23 @ 12:13:04
URL: http://caarrroo.blogg.se/
Postat av: Sara

Wow, jag kan bara säga att jag är imponerad. (haha fan vad töntigt det lät).

Jag visste inte att du var så bra på att sjunga, att du var bra på piano visste jag redan men att du var så bra på att sjunga! Eller ja, du har ju aldrig direkt sjungit för mig men måste bara säga att det var jättebra!

2008-08-24 @ 20:04:25
URL: http://sarafunseth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback