Jag skulle göra vad som helst för dig.

Idag har jag faktiskt gjort något ganska kul och det har fått mig att tänka på en del saker. Jag, mamma och pappa var på en sån här utomhusteater i Falkenberg, trettio minuter härifrån. Ni vet, Två ägg i högklackat och dom. Fast det var ju inte den, men liksom, samma grej fast årets teater.
   Det var faktiskt riktigt kul och jag fick mig många härliga skratt (troligtvis kommer den gå på TV i vår). Men det roligaste var att efter pausen (teatern var typ två timmar lång så det var en paus mitt i) så sa pappa bara helt plötsligt: Är inte det där han den där blonda från Parlamentet? Björn eller vad han nu heter... Han pekade på samma rad som vi precis till höger om mittgången, vi satt alltså på vänster sida och han på höger. Och där satt Björn Gustafsson!!! Typ sex meter ifrån mig! Jag satt på stol nummer 29 och han var typ på nummer 35.
   Det är väl inte direkt så att Björn är min absoluta idol men jag gillar honom ju! Jag hade tänkt gå fram och krama honom efter men då så gick han typ... Så jag hann inte fram. Men jag är nöjd ändå, jag fick ju se honom. (:

Och då tänkte jag lite såhär, tänk om Björn hade vart min absoluta favoritidol och jag hade sett honom så här bara av en slump! Det är som om jag bara skulle råka se Matthew någonstans! Tänk om det verkligen hände! Haha, i bilen på väg hem satt jag och tänkte på det, tänk om jag typ skulle vara i England eller bara någonstans där Muse turnerade, och så råkade man träffa dem på en bar eller bara på gatan eller någonting!
   Eller om jag skulle vinna en tävling så jag skule få träffa honom. Jag skulle fan ge tio år av mitt liv bara jag fick träffa honom så mycket som fem minuter! Men jag måste nog säga att, om jag verkligen hade vunnit någon tävling så jag skulle få träffa honom och man bara kunde gå en person, då skulle jag kanske, jag önskar i alla fall att jag skulle det, för jag tror inte jag skulle göra det egentligen, ge chansen till Malin. Jag menar, hon förtjänar det så sjukt mycket mer än mig. Men annars så skulle jag nog bara ta med henne, så vi båda två fick träffa honom.
   Ibland kan jag fortfarande bara sitta, på sängen, i skolan, på bussen, var som helst, och bara titta rakt fram och tänka för mig själv. Jag har verkligen sett Matthew Bellamy, livs levande, med mina egna ögon. Och det är verkligen sant! Jag KAN inte fatta det! Och jag vet att det kommer hända igen, och igen, så länge de turnerar ska jag gå på deras konserter, alltid, för evigt.
   Jag skulle göra vad som helst för Matthew Bellamy.
   VAD SOM HELST.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag gillar honom, men jag tycker han är lite... överhypad, liksom. Vet du vad jag menar? Lite uttjatat, nästan lite för mycket. Men han är väldigt rolig. Hon är sjutton, och hon är väldigt snäll... xD

2008-08-03 @ 20:07:01
Postat av: malin

ALLTSÅ FATTA HUR MYCKET JAG ÄLSKAR OCH SAKNAR DIG!

Typ allt som gick runt i mitt huvud på kvällarna var att skriva brev till dig och så poff så fick jag till ett som inte var så JÄTTERÖRIGT.

Och så knallar jag iväg för att posta det (30/7) och ber till Matthew att det ska hinna komma fram innan du åker.

Och det enda bra med att komma hem var för att läsa svaret från dig men så är det tomt i brevlådan på världens finaste brev!

DET ÄR BRUTALT ATT POSTEN I EU KAN GÖRA SÅHÄR.

NÄSTA GÅNG SKA JAG FAN LÄGGA BREVET I BREVLÅDAN MYTSELF FÖR ATT MAKE SURE ATT DET KOMMER FRAM.

jisses, jag kom hem för 10 timmar sen och har gråtit ihjäl mig och sovit kanske 3 timmar.

Men vi snackar när vi båda är online!

PS. imorse (imorse och imorse -.-) när jag satte på mobilen så fick jag sms:et från dig, men jag tvivlar på att du skickade det 03:47 haha

ÄLSKAR DIG <333333

2008-08-13 @ 11:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback