Någon som vill byta dator?

Det känns faktiskt lite tråkigt att behöva slösa bort en av sina sista sommarlovsdagar till att rensa igenom sin dator och bara kopiera, kopiera och kopiera dokument. Men vad gör man inte för att få en snabb dator? Haha, om man frågar någon annan så tror jag inte de skulle svara samma som jag. Jag fullkomligt lever för min dator! Ja, ibland i alla fall. Det finns ju viktigare saker här i livet, hehe. Men utan min dator skulle jag ju inte kunna få dem varje dag! Muse, Malin, med mera! Utan dator har jag inget iTunes (dock kan jag ju lyssna på Muse i CD-spelaren eller på DVD) och inget msn! Inget msn = ingen Malin!!! Och ja... inget internet heller ju.
   I alla fall så är jag faktiskt klar med allt kopierande nu, det var mest låtar, bilder och videos som jag kopierade, även några spel som jag hoppas ska fungera (även om de bara är nedladdningar, haha). Så nu när pappa kommer hem hoppas jag på att vi kan fixa ett nytt XP! Jag veet, det ser ut som en smiley, haha! Jag tänker på det varenda gång, slår vad om att du gör det med, haha. Pappa tror att det kommer funka att stoppa in hans skiva i min dator men det tror inte min kära bror, hehe.
   Ni kanske undrar varför jag bara inte tar min egen Windowsskiva (om ni nu kan så mycket om datorer, hehe, det där var inte elakt menat!), men då kan jag bara säga såhär; någon har råkat slarva bort den, och inte är det jag! Min dator är fem år gammal eller något sådant så jag hade inte direkt ansvar för sådana saker då...

Okej, nu känns det som att jag berättar för mycket om samma sak, haha. Men liksom, jag berättar ju bara om min dag, och det här var min dag, hehe.
   I alla fall, så mitt på dagen, eller, en timme sedan ungefär... det blir ungefär mitten av den tid jag är vaken. Tror jag... hmm... om jag går upp nio och lägger mig ungefär tolv borde det ju bli ungefär halva min dag... Haha, alltså jag menar klockan 16.00, då sprang jag till brevlådan för att posta ett mycket viktigt litet brev! :] Jag hade på mig världens fulaste kläder och, ärligt talat, folk tittade snett på mig! Får man inte ha på sig vilka kläder man vill eller? Jag hade ett par gigantiska mjukisbrallor, hehe. Pappas gamla. Jag hoppas verkligen brevet kommer fram imorgon eller på fredag!

Just det! Jag måste ju bara berätta om igår när jag lyssnade och tittade på HAARP för första gången! Först lyssnade jag på musiken och bara det var det bästa jag någonsin hört i hela mitt (inte så långa) liv!!! Jag fattar inte att de där människorna verkligen finns och är livs levande just nu! Och sedan när jag skulle titta på DVD:n, då slog det mig; 

DET FINNS INGET BÄTTRE ÄN MUSE.

Haha, jag satt bara som förstenad framför TV:n och glodde som en gris. Mamma och pappa trodde jag var galen (ja, jag fick faktiskt dem att titta en del! Pappa tjatade mest om att han har en likadan bas som Chris men i en annan färg, men jag tror han gillade det i alla fall liiiiite). HAARP ska användas och användas om och om igen så in i helvete! Jag vet att jag är väldigt mycket efter... HAARP kom ju ut ett tag sen, men jag är stolt ändå över att jag har den nu. Muse <3.
   Nu vet jag inte om datorn klarar mer... det känns som att den kommer dö vilken sekund som helst... bäst jag publicerar och stänger ner internet. Ha det så bra ikväll denna lillördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback