Röd Academy.

Nu har jag kikat ännu lite mer på blocket och hittat en mycket fin RÖD elgitarr, som jag har mejlat till säljaren om och frågat en del grejer. Som vanligt är jag den mest velande människan som någonsin har skådats, men jag tror nog att jag har bestämt mig för denna. Säljaren bor väldigt nära också, bara på Östermalm! Några av de andra jag tittade på tidigare fanns liksom i Nyköping eller Huddinge (visserligen är inte Huddinge så långt bort men i alla fall Nyköping!).
   Jag hade inte tänkt skriva något längre inlägg om mina händelser under dagen (eftersom jag mest har kollat på elgitarr, chattat och ätit lunch + cyklat till Eneby Torg för att köpa en Midsomer-film som inte fanns, haha) så jag lägger bara ut en bild på gitarren jag funderar på, och är ganska säker om. Observera hur jäkla velig jag är! Haha, här är den i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Elin

Coool!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback