Satellites, that compromise the truth.

Då har man precis kollat klart på Ugly Betty (föresten såg jag en tjej i eftertexterna som hette BELLAMY i efternamn! Shit, vad jag vill vara henne alltså) och vet inte direkt vad man ska göra... jag tänkte skriva lite här först men sedan hade jag väl tänkt kolla om någon intressant är inne på msn eller om det går något annat skoj på TV. Jag behöver ju inte direkt lägga mig förrän elva eller något sådant. Hehe, nuförtiden kan man ju gå upp typ halv nio på tisdagar och onsdagar! Men... nu får jag prova på hur det känns att sluta halv fem, haha xD. Kanske inte så stor skillnad från fyra som det var förra året, hehe. 
   Innan jag såg på Ugly Betty så lagade jag maten, som jag kanske sa innan? I alla fall, så när jag skulle ta upp skålen vi har sås i ur diskmaskinen, som vanligt i hyperfart (haha, jag är alltid snabb när jag är i köket, ananrs hinner man inte med att göra all mat samtidigt), så råkade jag typ riva vänstra ringfingret på rivjärnet så att det började blöda! Haha, jag är så klantig, jag såg inte ens att rivjärnet var där! Jag fick till och med gå och sätta på ett plåster, så pappa fick assistera i köket så länge, hehe. Men jag var ändå nästan klar med maten så det spelade ingen roll. 

Innan maten var pappa och jag ute och joggade i skogen igen faktiskt! Eller... jag gör det ju minst två gånger i veckan nu så det kanske inte är så himla "faktiskt", hehe. Men jag måste bara få berömma mig lite själv här över att jag har sprungit 2,5 km nonstop flera gånger nu! Jag hoppas verkligen på att jag kommer få bättre resultat på konditionstestet den här ter- minen. Haha, det är bara därför jag gör det här, för att höja mitt idrottsbetyg från VG till MVG. Och kanske lite för att man alltid kan bli lite smalare ju, hihi. Men jag är jättenöjd med min figur ska ni veta. :) Inte så många komplex här inte.
   Jag känner att det är lite få bilder här på bloggen så jag tänkte lägga ut en mycket fin bild från Grekland! Jag hade en kväll (typ vid sex) när jag gick ner till stranden och tog nästan 100 bilder, haha, men det var skoj. Så jag har i alla fall många bilder att välja på när jag ska lägga ut bilder därifrån. Dock kanske det inte är lika soligt och fint som det var på dagen då men, det var i alla fall inte lika mycket folk! Haha. 



          
Nä, nu ska jag kolla om det finns någon att prata med, annars går jag nog till TV:n eller pianot, hehe. Jag måste fortfarande fila lite på Endlessly, ackorden är så svåra att jag jämt glömmer bort dem. xD
   Detta har mina öron njutit av under denna bloggstund;
Glorious
Exo-Politics
Blackout
Space Dementia.

   Vi hörs imorgon! Kramar och god kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback