Bilder från i fredags.

Först så måste jag bara säga att mamma har precis kommit hem, så jag har bilderna från i fredags nu! Jag har ganska många jag vill lägga ut, mestadels på mig haha, men även på annat. Så de kommer nog in i detta inlägg och kanske i ett senare, om det skulle bli för många på en gång.
   Jag måste bara informera er om att; idag ringde pappa till hon som sålde elgitarren och vi ska åka dit och titta på den på torsdag! Jag längtar, haha! Jag hoppas den är lika fin i verkligheten och att den är bra och lätt att spela på. Och nu idag så spelade pappa och jag på elgitarren vi redan har (den fula ni vet) och så tog han fram en processor, så man kunde få massor med olika ljud! Haha, det var superkul! Pappa kan spela mycket bättre än mig så det är mycket roligare när han spelar, hihi. Det fanns ju så klart inte lika coola ljud som Muse använder, men det fanns ändå fuzz och sådana liknande ljud. Jag längtar till jag får den "riktiga" elgitarren!

Sådär, nu kan jag börja lägga in lite bilder, jag tar den här mycket finfina bilden på blommor som jag har tagit som stor, och sedan kommer alla de andra som miniatyrer, så att ni kan se dem lite större än den andra när ni trycker på dem. Aja, ni fattar nog, haha.



    

       
Jo, jag glömde säga en jätteviktig sak! Idag fyller mitt underbara marsvin Tiger tre år! Den trettioförsta augusti. Jag känner mig elak som inte en har köpt en present men, vad ska man ge ett marsvin liksom? Jag kan väl bara ge honom min kärlek och närhet? Jag vill bara att han (och ni) ska veta att jag ÄLSKAR honom! Grattis min gulleplutt! <3

Kommentarer
Postat av: Carro

teeessi du är så sööt. älskade din klänning btw och grattis till lilla tiger :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback