I'll love you endlessly.

Haha, jag läste precis den hemskt fina kommentaren från Sofia! ;) Ja, jag kanske ska berätta lite om när vi skulle gå och handla några småsaker i Mörby, haha. Jag skulle köpa fiskmat (nej, jag tror inte det finns någon som köper underligare saker än jag) och Sofia skulle köpa "kemtvättsgalgar", om det nu finns ett sådant ord, haha. Närmast ligger ju djuraffären (där uppe vid Golfvägens busshållsplats) men när vi kom dit så hade de inte öppnat än! Det var för tidigt, klockan var ju inte ens tio. Och sedan när vi kom till kemtvätts-/nyckelaffären hade de också stängt!
   Lyckad shoppingrunda va? Haha. Och sen när jag skulle gå till bussen råkade jag gå till fel busshållsplats (611 och 613 går ju inte på samma ställe som 604H) så jag missade bussen hem! Fast, de går ju så ofta så jag behövde bara gå upp till Golfvägen igen så kom 604H direkt efter det. :)

Nu har jag precis ätit lunch, det blev makaroner och en macka, haha. Eller... inte nyss egen- tligen, för nyss spelade jag piano, men innan det åt jag. Jag har spelat Endlessly, som jag sa att jag skulle göra. Och den är sjuukt fin på piano! Och den är i perfekt tonläge för mig! Jag kan nästan garantera att jag ska spela den på uppspelet i höst, om nu inte Cecilia säger att jag inte får spela den (av någon anledning...), jag fick ju inte spela Feeling Good förut ju.  
   För er som inte har hört Endlessly, som jag antar är typ alla förutom en, haha, så kommer den här! Tryck bara på länken så kommer ni till den, ja, haha, det fattar ni så klart. :D Här är den i alla fall;

http://www.youtube.com/watch?v=9ukq-r1eR5c

Och som jag sa tidigare ska jag visa en bild på mitt block, och, hehe, det blev två bilder till när jag ändå var på gång. Jag kan verkligen inte slita mig från att ta bilder på allt och alla, haha! Inte för att de blir så bra kanske men... i alla fall. 

Mitt jättefina spanskablock med mosnter på!

Haha, så här ser det ut när man tränar på en ny låt! Endlessly. :)      Mitt schema. Det gråa är en lektion jag inte har.
Hehe, jag var bara tvungen att lägga ut en bild på mitt schema och... tja, jag vet inte vad man ska kalla det, så det ser ut på notstället vid pianot just nu. Jag har aldrig provat att ha bildtexter till bilderna förut, men nu har jag det! Undrar bara om det fungerar... hehe, men hoppas det i alla fall!
   Som ni ser så är vårt schema lite.. konstigt, haha, men det är väl scheman alltid kanske?
   Innan jag slutar hade jag bara tänkt säga att; jag kanske ska börja skriva vilka låtar jag har lyssnat på medan jag har skrivit inlägget, eller, jag bara kom och tänka på det nu, men det kanske kan vara skoj! Hihi. Och jag SKA byta bakgrundsmusik! Haha, jag hade faktiskt tänkt ringa Joakim och fråga honom om han tror det finns virus på ett program jag hade förut som gjorde koder till musik. Men han jobbar faktiskt nu så jag får ta och ringa honom när han slutat, vilket är sisådär halv fem tror jag.
   Det blir mer lite senare, ha det bra så länge!

För det första så funkade inte bildtexterna... i alla fall inte för mig, och sedan så blev bilderna väldigt små när man gör dem större, haha. Men det får vara så nu, jag orkar inte ändra. xD

Kommentarer
Postat av: Sofia

vi har inget uppspel i höst :( vi har ju musikprov istället du får spara den till våren :p

Postat av: Mimmi

Jag har också ett sådant där block! Och en matchande mapp! Fast i svart. Hihi. Ska vi kanske träffas i helgen? Kanske med Madde?

2008-08-25 @ 18:36:45
URL: http://loban.blogg.se/
Postat av: Sofia

2008-08-25 @ 18:44:42
URL: http://s-widegren.devote.se/
Postat av: Sofia

Jag skulle oxå säga att jag faktikt gick dit sen och fick typ 30 galgar för 50 kronor :D men behöver fler så måste hitta en till kemvätt för dom hade inte fler där xD hahhaaa

2008-08-25 @ 18:46:10
URL: http://s-widegren.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback