The ultimate weapon of the conspiracy?

Hehe, jag som hade tänkt skriva många fler inlägg per dag och så blir det bara ett eller två! Jag fattar inte hur dagarna kan gå så himla fort! Jag som till och med masade mig upp ur sängen vid åtta idag, haha. Dock så var jag inte direkt klar för att göra någonting förrän vid elva eller så, det tog ett tag att vakna till... hehe. Eller, jag låg och latade mig i soffan och så var jag tvungen att sova lite till, haha, en halvtimme.
   I alla fall, som jag lovade, så ska jag berätta lite om HAARP! Jag vet inte direkt om det är någon som skulle vilja veta men jag tycker det verkar rätt intressant med alla teorier författare har om vad det är och så, dock finns det redan en hemsida som berättar vad HAARP är för något. Men man vet ju aldrig vad de egentligen har det till? *blink blink* haha!

Som jag skrev tidigare så står HAARP för High-frequency Active Auroral Research Program, vilket jag inte precis vet vad det betyder, haha. Det är ju i alla fall något med högfrekvens som är aktivt och ett program som forskar. Och när jag frågade pappa sa han att "auroral" har något att göra med auror! Som man kanske kunde förstå från ordet...
   Enligt HAARP's "egna sida", eller vad man nu ska kalla det, så är i alla fall HAARP (det blir mycket "HAARP" nu, haha!) ett slags program som ska utveckla våra kunskaper om jono- sfärens fysikaliska och elektriska egenskaper som de tror kan påverka militärens och civilas kommunikationer och navigationssystem! Ja, som ni kanske förstår så var det där nästan bara en rak översättning från engelska, hehe.
   Medan andra sidor som jag har läst på, haha ganska roliga sidor, skriver att HAARP till exempel är ett livsfarligt vapen som ska "destroy our world and change our minds". Eller ett vapen som ska skydda oss från utomjordingar! Jag har hittat en bok som skriver om olika människors teorier om vad man kan använda HAARP till, tyck inte jag är underlig nu, men jag funderar nästan på att köpa den! Haha, den verkar så hemskt rolig, och inte alls så dyr. Den heter i alla fall HAARP: The Ultimate Weapon of the Conspiracy.

Nu när jag då har kollat upp lite vad HAARP är för något, kan jag ju inte direkt säga att jag vet precis varför Muse kallar sin live-CD för HAARP och varför de hade såna här "antenner" som man har "i HAARP" (haha, jag har märkt att jag har sjukt svårt att uttrycka mig idag!) på scenen i Wembley Stadium förra juni, men jag tycker i alla fall att det är coolt att de har det! Och jag gillar de stora parabolerna de hade också! Det är liksom "deras grej" och jag gillar det.
   Som jag sa skulle jag ju lägga ut en bild på min kalender så här kommer den, tillsammans med mitt exemplar av HAARP (inte Limited Edition):



Jag försöker att ladda upp min film på YouTube nu men det verkar inte riktigt som att det funkar... jag tror jag måste prova att lägga in den i Movie Maker och sen hålla på och spara den på ett annat sätt och allt det... suck.
   I alla fall, länken kommer ut senare idag om det fungerade! Ha det så bra fram till nästa inlägg, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback