Vem fan kom på virus?!

Ojojoj, nu är klockan mycket för att vara dagens första inlägg! Men jag har faktiskt ganska (bara ganska, haha) bra förklaringar till varför jag är så sen. Som vanligt gick jag dock upp lite för sent, hehe. Jag hade ställt klockan på halv nio, men när klockan väl var halv nio kändes det mer som halv fem. Så, jag bestämde mig för att vila en timme till. När jag sedan vaknade hade mitt täcke på något mystiskt sätt vänt sig helt! Alltså att det som ska vara nere vid fötterna var vid mitt huvud! Haha, undra hur vilda drömmar jag hade haft egentligen? Jag brukar inte minnas dem så ofta, såvida de inte handlade om Muse, vilket de gör ibland faktiskt! 

I alla fall så när jag var klar gick jag ner för att spela lite piano, inte så förvånanade kanske. Jag hade nämligen lovat min kära Malin att jag skulle spela in när jag spelade och sjöng Invincible! Och det har jag gjort nu. Och jag har skickat den till henne! Haha, jag var alldeles nervös över vad hon skulle säga, men hon gillade den, hihi.
   Jag hade egentligen tänkt att ladda upp den på YouTube men, min dator accepterade inte det och stängde av sig. Tja, det har ju hänt föut och det brukar funka igen efter ett tag när den har fått svalna men; den här gången var det DROPPEN SOM FICK BÄGAREN ATT RINNA ÖVER! FAN vad jag är trött på det här nu! Jag klarar inte av en dator som stänger av sig stup i kvarten då allt raderas och alla man pratar med tror att man loggade ut! Förlåt för mitt utbrott, haha, men jag skulle ärligt talat, och jag skojar inte, kunna slänga den där jävla datorn in i väggen och slå på den med en yxa till den bara bestod av små skrotbitar! FAN VAD JAG HATAR DEN!

Jag har bett pappa hjälpa mig att verkligen fixa det här nu, jag skiter i om det så kommer ta mig resten av sommarlovet att göra det, bara det funkar sen! Det var år och dar sedan datorn faktiskt var snabb och fungerade! Jag vet att det är jag och ingen annan som har förstört den men... den här gången ska jag försöka att behålla den bra. Tyvärr, som de flesta kanske vet, går det ju inte att köpa XP längre, så jag får antingen använda XP:t som jag har i min bärbara dator (där rök den datorn...) eller ta och köpa ett windows Vista... fan vilken skam alltså, det suger!
   Förlåt om det här inlägget vändes från ett vanligt litet inlägg till ett raseriutbrott, haha, men jag måste ta ut ilskan någonstans, jag kan ju inte direkt stå och skrika till datorn, den fattar ju inte direkt nåt? Hahaha.

Innan jag slutar ska jag bara ta och berätta det jag hade tänkt från början. Vad jag har gjort idag än så länge! Mamma tvingade mig att gå och handla mat i Täby Centrum (mot betalning, det var därför jag ens funderade över att göra det), vilket tog mig tre timmar, alltså, inte att handla mat, men efter sen skulle vi ju äta lunch där och sen skulle jag köpa lite grejer, när jag ändå var där. Bland annat HAARP! <333 Den ska lyssnas och tittas på med lots of love.
  Det var roigt när jag körde runt på den gigantiska vagnen full med massor av mat och alla vuxna och gamlingar bara glodde på mig, som om jag inte var klok! Vilken fjortonåring går runt och handlar mat liksom? Haha. Och det värsta var att först när jag kom in dit och skulle ta en vagn, så hade jag glömt en femma! Jag kunde inte ta någon vagn då ju, haha. Så jag fick möta upp mamma igen (hon skulle ända handla ett busskort till mig så hon var kvari Täby) och få en femkrona.
    Nu får det räcka för nu, det kanske blir något inlägg, men jag vet inte. Jag antar att min blogg kommer gå neråt i besökare den här veckan för jag kanske inte kommer kunna skriva så mycket imorrn... Fast man vet ju aldrig, det kanske går fort, eller så gör jag bara som nu, jag snor pappas dator! Hihi.

Kommentarer
Postat av: malin

Jag ÄLSKADE videon, verkligen <3

2008-08-19 @ 17:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback