Hyper Chondriac Music :)

Ojojoj vad många kommentarer jag har fått nu då! :D Och jag som till och med hade tänkt skriva ännu ett inlägg idag, haha.  Det ser bra ut på kommentarsfronten! Just nu är jag så glad för att jag har hittat programmet som gör mp3-filer till koder igen, men problemet är att jag inte minns hur man gjorde riktigt. Hehe, och Adam är inte inne på msn just nu (det var han som hjälpte mig med det från början) så jag får helt enkelt vänta till imorgon när han troligtvis är inloggad igen. Han har ju precis kommit hem från Egypten så jag förstår väl om han inte är inne på msn... hehe.
   Så vad har jag pysslat med sen jag sist skrev? Tja, den här eftermiddagen har nog bara blivit ännu en av alla de oräkneliga eftermiddagar som jag inte har gjort något nyttigt alls. Förutom det med spanskablocket då, haha, men det var ju tidigare idag. Eller, jag har ju spelat Endlessly ganska mycket och, haha, jag har nästan lärt mig den redan! Jag vet inte vad det är med mig egentligen... den är inte alls så lätt! Och ändå kan jag den ganska bra... knasigt. Haha, jag måste bara säga att ackorden (eller snarare, alltså, jag vet inte vad det kallas men för er som spelar piano så kanske ni vet vad jag menar om man tar till exempel D+G+D, så får man som ett D-ackord, fast det är en hel oktav) som man ska spela är större än en oktav! Det är helt sjukt stort, jag kan precis spela dem, om jag har tur. Hehe, ibland missar jag och då låter det inte riktigt lika fint...

Idag så var det också ännu en av alla dessa dagar som jag har lagat middagen. Nu när Sebastian inte är hemma och pappa aldrig är hemma förrän typ halv sju och mamma aldrig hinner laga mat så, blir det ju jag som får laga maten så klart! Hehe, men det är klart att jag inte gör det gratis. ;)
   Idag blev det i alla fall tortellini med ostsås och grönsaker, mycket gott för att vara jag som lagade faktiskt! Det måste jag prova igen, speciellt ostsåsen. Den var så himla lätt att göra också, bara smör, idealmjöl, matlagningsgrädde, mjölk, lite vatten och olika sorters ost! Hehe, nu kom det med ett litet recept också men, jag är faktiskt ganska intresserad av matlagning måste jag erkänna!

Det var roligt när jag bad pappa att hämta lite gräs åt mina små sötnosar, för när jag sa "lite" menade jag inte så mycket som han kom med! Tyvärr var kameran urladdad när det var som mest så jag var tvungen att sätta den på laddning ett tag, men jag lyckades i alla fall få en bild. Men ni ska veta att från början var det gräs i hela deras låda! Haha, man kunde knappt se dem när de satt där under och bara smaskade i sig.



Imorgon börjar jag inte förrän tjugo i tio, härligt härligt! Så jag tänkte kika lite på någon film ikväll, kanske Mean Girls eller vad den nu hette, den gick på TV4 tror jag, fast jag har sett den innan, hehe. Jag kommer att skriva mer imorgon for sure! Haha, varenda gång jag säger eller skriver "for sure" tänker jag på en låt jag har, Bliss (live) 2002, och när Matt säger "we'll see you next year, for suure" med en jätterolig röst, haha!

Det här är de underbara låtarna jag har lyssnat på medan detta inlägg skrevs:
Dracula Mountain Riff
Hysteria [HAARP]
In Your World
Recess
Hyper Condriac Music

Ehm, ja, alla är av Muse, haha. Och den sista låten är hemskt fin. :] En långsammare version av Hyper Music. "You know that I don't love you and I never did. I don't want you and I never will".

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag ska kommentera alla dina inlägg (mitt nya mål i livet) (eller och impa på PAER=PEAR=PÄRON som inte var päron :'( )iaf jag kollade faktikst oxå på mean girls, den är töff xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback