Artonde augusti.

Sådär, då var det en ny vecka igen. Bara en vecka kvar! Men ska jag vara ärlig (jag vet att folk kommer hata mig nu) så längtar jag faktiskt lite till skolan igen. Jag har ju knappt träffat en människa på hela lovet! Eller... jag var ju på samma läger som Gösta och Klara och sedan träffade man ju många av de andra när jag var på deras konfirmation. Men det var ju bara "hej" och "hejdå". Och en kram så klart, hihi.

   Så vad har jag vart sysselsatt med idag då? Jag gick upp halv nio, halv nio! Det är inte sant! Och trots att jag gick och la mig klockan ett, så var jag inte ett dugg trött. Det är nog tack vare min säng, har inte sovit i en säng med madrass på jättelänge. Den på mitt landställe är bara en slags skummgummiplatta som inte ens är mjuk! Det tar minst en timme att somna på den... 
   Aja, hehe, jag åkte in till stan för att gå till tandregleraren. Haha, det kändes ju inte lite meningslöst att åka in dit i 25 minuter, för att vara där i fem minuter, och sedan åka hem i 25 minuter igen! Han bara drog i lite trådar och sen var det klart. Nästa tid är första oktober, låång tid kvar, hihi.
   Sen var det kul när jag åkte dit på tunnelbanan, då kom det helt plötsligt massa kontrollanter (vad de nu kallas) för att kontrollera om alla hade biljett. De var typ sju stycken! Jag vet inte varför jag tycker det är kul egentligen, men jag gillar att känna mig duktig, haha, som att jag följer lagen liksom. 
  
Idag har jag spelat massor med piano, för jag vill lära mig Invincible. Eller, jag kan den redan, men jag vill kunna spela in den utan att råka spela fel eller sjunga fel, haha. Jag kan verkligen inte sjunga den på rätt sätt, så jag har gjort en liten egen version istället, men den blev fin tycker jag. :]
   Väldigt snart ska jag åka in till stan (igen) för jag, Mimmi, Gaby och en tjej som bor hemma hos dem just nu (kommer inte ihåg vad hon heter...) ska gå på Gröna Lund! Jag vet att det inte direkt är något "Gröna Lund-väder", men tänk vad korta köerna måste vara då! De flesta har ju börjat skolan också. Men först ska jag åka till Karlaplan för vi ska träffas där... hehe, det blir mycket tunnelbaneåkande idag. Men det gillar ju jag! Dock kan jag inte ta med mig iPoden för jag kan inte ha den på Gröna Lund sen... Jag ska inte ha med någon väska eller så, bara ha allt i fickorna.  
   Nu hinner jag faktiskt inte skriva mer, men det blir nog lite mer när vi kommit hem från Grönan, om det inte blir för sent. Kramar!


Kommentarer
Postat av: Elin

Tessan, jag hatar dig!!! Nä, jag skojja bara xD

Va bar att du mår bra :)

Ses nart :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback