Åttonde december, redan!

Haha nu har det gått en evighet sedan jag skrev här sist. Eller ja, närmare bestämt en vecka, men det är långt, hehe. Fast, om nu någon bryr sig, så känns det som att de här sista veckorna har gått hemskt fort! Man bara går i skolan, kommer hem, gör lite läxor, äter middag och sitter vid datorn, sover och så är det nästa dag! Sen helgen går lika fort den, tyvärr...
   På fredag är det i alla fall Luciacup :D och jag hoppas Malin kan följa med. :) Och den här helgen var rolig! Roligare än de brukar vara. Det var glögg här på lördagen och vi hade skoj, tog massor med bilder. Finns att hitta på facebook! Det är jag som har gjort albumet men det går nog att hitta... lite varstans, haha. Och Joakim och Basti hade sina kompisar här, som är så hemskt trevliga och roliga och snälla! Alla vet vad jag heter.... vilket är lite läskigt, haha!



Någon som kan se vad det står? Haha, Flisans trekant kanske förvillar en lite. ^^, Och Göstas ansiktsuttryck, haha!

Kommentarer
Postat av: gösta bergman

det står ordet COAL xD hahaha vilken fin bild Teresia snart kommer Paul!!!!!! ses i skolan =D

2008-12-09 @ 07:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback