Gul iPod nano 16GB.

Jag har letat som en galning efter en verklig bild på en gul iPod nano 16GB och nu har jag hittat en! Jag kom hem från Cajsa en timme sedan ungefär och nu försöker jag övertyga mig själv om att jag verkligen vill ha en gul, haha. Nu är problemet bara vad jag ska skriva på baksidan. Jag har några förslag än så länge:


Stand up for what you believe. - MUSE
I can't get it right since I met you. - MUSE
I only dream of you and you never knew. - MUSE
Denna iPod är till största delen fylld med MUSE

Haha, det sista är lite komiskt men skulle ändå vara kul att ha. :) Vad tycker ni? Snälla skriv en kommentar eller något... så jag vet vad andra skulle tycka. Nu ska jag gå upp och se vad mamma och pappa pysslar med något skoj, det är ju trots allt jullov så jag kan vara uppe länge och jag hoppas Malin kommer in på msn eller något så vi kan bestämma om imorgon...
   Observera hur många gånger jag skev "jag" i det första stycket! Haha, jag är lite ego...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Stand up for what you believe, tycker jag nog. :)

2008-12-21 @ 14:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback