Ingen franska idag!


Idag är det
oonsdag och det är snart fredag och helg igen! På fredag är det Luciacup och jag hoppas det blir lika kul som förra året! Men det är lite synd att det är på en fredag... för då är det ju ingen skola dagen efter. Det brukar ju vara en del av nöjet, haha, men för mig gör det inte så mycket att det är på en fredag. Jag skulle säkert inte gjort något annat nyttugt på den fredagen om det inte var Luciacup. Och den här gången ska jag stanna läänge. :D Hoppas att Flisans lag kommer till final, vem vet, jag kanske stannar och hejar! Även om finalen går klockan fem på morgonen... hehe.
   Idag har jag i alla fall varit ännu en vanlig dag i skolan. Ett undantag dock, det var julbord! Men vi har mentorslektion innan och, jag tror det var Emelie eller Ylva, hade bakat och man fick tre muffinsar! Jag åt två och sparade en men... jag blev ändå väldigt mätt precis innan lunchen, haha. Den sista muffinsen sparade jag till när jag gick till bussen på väg hem. Vi fick sluta 45 minuter tidigare bara för att Jeanette skulle hämta upp fransmännen vid tunnel- banan! WOHO! :D

Nu sitter jag här och har precis avklarat EN av minna massor av julklappar som måste köpas. Smidigt att beställa dem på internet. :) Hoppas den levereras i tid bara, den ska komma nästa vecka tror jag. :D Ikväll blir det Grey's Anatomy som vanligt, och troligtvis måste jag gå och lägga mig.... elva... eller något sådant. :( Vi hörs imorgon igen, kram! :D



Jobbiga matteuppgifter... tur att man har pappa! :D (Det är han som har skrivit det mesta).


Kommentarer
Postat av: Carro

hmm.. jag fattar inte xD matten asså :P

Postat av: elin

Åh! Den fruktansvärt roliga matteuppgiften!!!

2008-12-11 @ 13:35:16
URL: http://elisita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback